بلغاري ها از شماره هاي قابل انتقال استقبال نکردند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اپراتور M-Telدر گزارشي تعداد کاربران خود را که به اين فناوري رو آورده اند تنها ۲۶۶نفر وتعداد کاربراني را که از اپراتورهاي ديگر خواهان استفاده از اين سرويس بوده اند ۴۱۸ نفر اعلام کرد.“جوزف ويناتزر”مدير عامل “ام تل” درباره دليل عدم استقبال کاربران گفت:کاربران اپراتورهاي ديگر درصورتي حاضر …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اپراتور M-Telدر گزارشي تعداد کاربران خود را که به اين فناوري رو آورده اند تنها ۲۶۶نفر وتعداد کاربراني را که از اپراتورهاي ديگر خواهان استفاده از اين سرويس بوده اند ۴۱۸ نفر اعلام کرد.
“جوزف ويناتزر”مدير عامل “ام تل” درباره دليل عدم استقبال کاربران گفت:کاربران اپراتورهاي ديگر درصورتي حاضر به استفاده از شماره هاي قابل انتقال اين اپراتور مي شوند که از سرويس هاي ارايه شده توسط اپراتور خود ناراضي شوند.
وي سرويس هاي اين اپراتور را داراي کاربري و کيفيت بالا ونوين برشمرد و گفت که کاربر با اجراي طرح سرويس شماره هاي قابل انتقال در واقع مي تواند اپراتورخود را بدون تعويض شماره قبلي تلفن همراه ، تغيير دهد.
تعداد کاربران بلغارستان تا پايان سال ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۱۰ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۳۳.۲درصد اعلام شده است.
در اين کشور سه اپراتور ارتباطي وجود دارد که ام تل با پنج ميليون کاربررتبه اول را در جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا