نوکيا نقشه هاي وب و Ovi ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي پي سي ورد، اين سيستم به مردم کمک مي کند که نقشه مکان ها و مسيرها را در حين رانندگي يا قدم زدن ذخيره  و سپس آنها  را با تلفن سازگار کرده و به اشتراک بگذارند.نقشه هاي Ovi روز دوشنبه در کنفرانسي در کاليفرنيا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي پي سي ورد، اين سيستم به مردم کمک مي کند که نقشه مکان ها و مسيرها را در حين رانندگي يا قدم زدن ذخيره  و سپس آنها  را با تلفن سازگار کرده و به اشتراک بگذارند.
نقشه هاي Ovi روز دوشنبه در کنفرانسي در کاليفرنيا رونمايي و قرار شد روي  نسل بعدي گوشي هاي نوکيا در فناوري ناوبري۲.۰  تلفن همراه استفاده و نصب شود.
نقشه ها روي Ovi به کاربران اجازه مي دهد که نقشه ها را روي وب به اشتراک گذاشته و سپس تغييرات را روي تلفن همراه آپلود کنند. 
براي مثال پيش از مسافرت به شهرهاي ديگر، کاربر مي تواند مکانهايي را که قصد دارد ببيند انتخاب و مسيرهاي اين مکان ها را از هتلي که انتخاب و رديابي کرده  و سپس اين اطلاعات را روي دستگاه تلفن همراهش ذخيره کند.
نوکيا به کاربران Ovi اجازه مي دهد که مسيرهايي را که خود رديابي و ناوبري کرده با ديگران به اشتراک بگذارند ونقشه هاي Ovi تا پايان سپتامبر در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
در ابتدا اين نقشه ها تنها با گوشي هاي نوکيا کار مي کند اما اين شرکت تمايل دارد که آن را از حالت اختصاصي و منحصر به سخت افزار در بيارود.
اين نرم افزار در ابتداي ماه آينده براي گوشي هاي S60 که شامل گوشي هاي هوشمند سري N و E  و از سري گوشي هاي تقريبا ارزان تر نوکيا هستند، ارايه مي شود.
Ovi پورتال وب نوکيا براي سرويس هاي اينترنت همچون اشتراک گذاري محتوا است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا