پارك‌ها و مراكز رشد فن‌آروي كشور به سيستم جامع اطلاعاتي مجهز مي‌شوند

به گزارش موبنا روابط عمومي مركز رشد فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهي (رويش) اعلام کرد:مديران و كارشناسان پارك‌ها و مراكز رشد از طريق اين سيستم مي‌توانند كليه گزارش‌هاي مورد نياز خود و همچنين گزارش‌هاي مربوط به دفتر كل اداره پارك‌ها و مراكز رشد كشور را به راحتي و طي چند ثانيه از سيستم وندا …

به گزارش موبنا روابط عمومي مركز رشد فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهي (رويش) اعلام کرد:مديران و كارشناسان پارك‌ها و مراكز رشد از طريق اين سيستم مي‌توانند كليه گزارش‌هاي مورد نياز خود و همچنين گزارش‌هاي مربوط به دفتر كل اداره پارك‌ها و مراكز رشد كشور را به راحتي و طي چند ثانيه از سيستم وندا استخراج كنند.
براساس اين گزارش ، مهندس چرومي سرپرست تيم طراح اين نرم‌افزار گفت: اين سيستم جامع اطلاعاتي كه وندا نام دارد، داراي قابليت‌ها و كاربري‌هاي متنوع و متفاوتي است كه مورد نياز پارك‌ ها و مراكز رشد كشور بوده و توسط شركت” نوآوران توسعه وندا ” مستقر در مركز رشد رويش طراحي و ارائه شده است.
وي افزود: از قابليت‌هاي اين سيستم مي‌توان به هسته برنامه و امكانات سيستمي ويرايش پارک‌ هاي علم و فن‌آوري و مراكز رشد اشاره كرد كه در اين سيستم، امكان طراحي ساختار برنامه توسط خود كاربر، قابليت تعريف و مرور اطلاعات واحدهاي مختلف پارك، واحد امور موسسات و جذب و پذيرش، واحد آموزش، واحد ستادي، امور مالي و مديريت كاربران و سطوح دسترسي ميسر است.
به گفته وي سيستم اطلاعاتي وندا متشكل از يك هسته قوي جامع مستقل از كليه فرآيندهاي عملياتي نرم‌افزاري است كه مانند يك مرورگر عمل مي‌كند و از طرفي همه فرآيندها، فرم‌ها، گزارش‌ها و ساير امكانات سيستم به صورت ماژول‌هايي جدا از هم و جدا از هسته طراحي شده‌اند.
چرومي افزود: تعريف انواع فرم‌هاي پذيرش (اوليه، ثانويه و نهايي)، ثبت اطلاعات درخواست‌هاي پذيرش، تعريف تمامي هزينه‌هاي خدمات جاري، اينترنت، تلفن و ارائه صورت حساب ماهيانه از جمله توانمندي‌هاي اين نرم‌افزار است كه مي‌تواند توسط پارك‌ها و مراكز رشد علم و فن‌آوري مورد استفاده و بهره‌برداري قرار بگيرد.
اين نرم‌افزار كاربردي هم‌اكنون توسط ۷ مركز رشد فعال در كشور مورد استفاده قرار گرفته و قابليت‌هاي آن اثبات شده و با استقبال پارك‌ها و مراكز رشد و واحدهاي فن‌آور مواجه است.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا