گوگل سرچ و گوگل مپ عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “اسلش فون ” اسپرينت که سومين شرکت ارايه کننده سرويس کارير بي سيم به مشترکان تلفن همراه در آمريکا است ، سرويس هاي ياد شده جديد را با همکاري گوگل براي کاربرانش عرضه مي کند.اسپرينت ، قراراست در سال جاري وسايل جديدي را عرضه کند …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “اسلش فون ” اسپرينت که سومين شرکت ارايه کننده سرويس کارير بي سيم به مشترکان تلفن همراه در آمريکا است ، سرويس هاي ياد شده جديد را با همکاري گوگل براي کاربرانش عرضه مي کند.
اسپرينت ، قراراست در سال جاري وسايل جديدي را عرضه کند که مشترکانش مي توانند با بکارگيري اين وسايل جديد ازسرويس گوگل سرچ استفاده کنند.
سرويس هاي گوگل مپ Google Maps  و “يوتيوب” YouTube از قبل روي وسايل جديدي که اسپرينت قراراست ،عرضه کند ، دانلود شده اند و مشترکان اسپرينت با استفاده از اين وسايل مي توانند از سرويس هاي موسيقايي بهره ببرند.
شرکت “اسپرينت نکستل” Sprint Nextel در سال ۱۹۳۸ در آمريکا تاسيس شده و دفاتر مرکزي آن در “اورلند پارک ” Overland Parkواقع در  کانزاس قراردارند.
فعاليت اين شرکت در زمينه صنعت ارتباطات و ارايه خدمات آن است و توليدات وايرلس اين شرکت A-GPS, CDMA, EV-DO, WiMax, QChat, ReadyLink, WiFi, VoIP, Java, (Nextel): GPS, iDEN, WiDEN, Push to talk و BlackBerrys هستند.
 اين شرکت ۶۴هزار و ۲۰۰ کارمند دارد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا