ارائه موبايل پاک براي صيانت از خانواده ايراني ضروري است

ابوالفضل شاکري در جريان گفت گوي ويژه خبري شبکه دو سيما اين مطلب را در پاسخ به پرسش مجري اين برنامه از وي در خصوص وضعيت فعلي شبکه تلفن همراه کشور بيان کرد.مديرمسئول پايگاه اطلاع رساني موبنا با اشاره به ويژگيهاي فرهنگي ايراني – اسلامي کشورمان واثرات نامطلوبي که تلفن همراه به نسل جديد برجاي …

ابوالفضل شاکري در جريان گفت گوي ويژه خبري شبکه دو سيما اين مطلب را در پاسخ به پرسش مجري اين برنامه از وي در خصوص وضعيت فعلي شبکه تلفن همراه کشور بيان کرد.
مديرمسئول پايگاه اطلاع رساني موبنا با اشاره به ويژگيهاي فرهنگي ايراني – اسلامي کشورمان واثرات نامطلوبي که تلفن همراه به نسل جديد برجاي گذشته، خواستار وضع قوانين بازدارنده حقوق متناسب با شرايط توسعه کشور در اين زمينه شد.
مديرمسئول ماهنامه تلفن همراه با اشاره به ارائه سرويس موبايل پاک از سوي يک اپراتور امريکايي خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامي نبايد اپراتورها فقط به منافع اقتصادي خود فکر کنند و سلامت جامعه نيز بايد برايشان اهميت داشته باشد.
وي گفت: متاسفانه در کشور ما به مسايل فرهنگي در حوزه تلفن همراه بي توجهي شده و هيچ نهادي در اين حوزه خود را مسئول نمي داند و در زمينه وضع قوانين حقوقي متناسب با شرايط روز و مشکلات مردم نيز هيچ اقدامي صورت نگرفته که اين موارد بسياري از شهروندان را دچار مشکلات عديده اي نموده است
۱۲۸/.۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا