سيستم ناوبري جهاني iNav براي تلفن همراه عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بيزينس، اين شرکت هندي سيستم iNav را با نقشه کامل گرافيکي به وسيله ابزارهاي صوتي به شکل لحظه به لحظه براي کاربران تلفن همراه براي رسيدن به منزل گزارش مي دهد.هند بزرگ ترين رشد را در بازار تلفن همراه دنيا داشته و نيم ميليون از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بيزينس، اين شرکت هندي سيستم iNav را با نقشه کامل گرافيکي به وسيله ابزارهاي صوتي به شکل لحظه به لحظه براي کاربران تلفن همراه براي رسيدن به منزل گزارش مي دهد.
هند بزرگ ترين رشد را در بازار تلفن همراه دنيا داشته و نيم ميليون از دستگاه هاي تلفن همراه در اين کشور از سيستم GPS برخوردار است، اما اکثر دستگاه ها يا نقشه ندارند يا فقط داراي نقشه هاي ابتدايي هستند.
اين شرکت در نظر دارد که با ارايه سيستم iNav و نقشه هاي با کيفيت اين امکان را به کاربران بدهد که براي پيدا کردن آدرس از عابرين سوال نکنند و تنها از تلفن همراه شان استفاده کنند.
اين شرکت iNav را در دو نوع iNav Connect و iNav Loaded ارايه مي دهد که کاربران مي توانند با پرداخت ماهانه ۲۴۹ روپيه از iNav Connect اشتراک بگيرند.
کارت هاي iNav Connect در همه فروشگاه هاي تلفن همراه و فروشگاه هاي زنجيره اي فروخته مي شود و نقشه بيش از ۱۸ شهر بزرگ هند  را داراست.
 اين شرکت در نظر دارد با توليدکنندگان تلفن همراه براي توليد دستگاه هاي مجهز به اين نقشه ها وارد مذاکره شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا