اغلب کاربران آيفون، گوشي دوم هم دارند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “مارکتينگ وويس”، ۱۰ درصد کاربراني که گوشي دوم دارند ، ازتلفن هاي همراه  بلک بري استفاده مي کنند.اين تحقيقات همچنين مي افزايد  : آيفون جايگزين لپ تاپ شده است و ۲۸ درصد کاربران گفته اند که پس از خريد آيفون اغلب آن را به جاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “مارکتينگ وويس”، ۱۰ درصد کاربراني که گوشي دوم دارند ، ازتلفن هاي همراه  بلک بري استفاده مي کنند.
اين تحقيقات همچنين مي افزايد  : آيفون جايگزين لپ تاپ شده است و ۲۸ درصد کاربران گفته اند که پس از خريد آيفون اغلب آن را به جاي لپ تاپ خود حمل مي کنند.
نتايج تحقيق نشان مي دهد اغلب کاربران از ويژگي هاي متعدد آيفون بسيار راضي هستند.
موسسه مشاوره اي “روبي کن” اين تحقيق را روي ۴۶۰ کاربر آيفون در آمريکا انجام داده تا مشخص کند اين افراد چگونه از آيفون استفاده مي کنند و تاثيرات آن را روي کاربران و صنعت فناوري بسنجد.
بيشتر کاربران از واسط کاربري لمسي و موسيقي رضايت داشته و ۶۰ درصد آنها که تازه کمترين ميزان رضايت بود، از مدت زمان دوام باتري راضي بودند.
کاربران ايميل را ويژگي برتر آيفون شناخته اند وبراساس اين تحقيق ، ميزان رضايت از عملکرد داده اي در خواندن ايميل ۷۲ درصد و در نوشتن ايميل ۵۸ درصد بود و ويژگي هاي بعدي به ترتيب رضايت از نوشتن متن، جستجوي وب و گوش دادن به موسيقي عنوان شد.
بيش از ۷۵ درصد کاربران اظهار داشتند که آيفون منجر به استفاده بيشتر آنها از جستجوي موبايلي شده است. اما ۴۰ درصد کاربران آيفون نيز گفته اند نمايش برخي از وب سايت ها در آن با مشکل مواجه شده است.
آيفون بازار تلفن هوشمند را نيز گسترش داده و حدود نيمي از گوشي هاي آيفون جايگزين تلفن هاي همراه قراردادي شده است.
اغلب کاربران آيفون جوان هستند به عبارتي حدود نيمي از آنها زير ۳۰ سال و حدود ۱۵ درصد نيز دانش آموز مي باشند..
کاربران آيفون از محصولات ديگر شرکت اپل نيز استفاده مي کنند و حدود ۷۵ درصد کاربران از آيپاد يا رايانه هاي مکينتاش بهره مي برند.
البته نتيجه ديگر اين تحقيق اين بوده که آيفون ميزان صورت حساب کاربران را به طور متوسط ۲۴ درصد يا حدود ۲۲۸ دلار در سال افزايش داده است و نزديک به نيمي از کاربران آيفون گفته اند که به خاطر اين گوشي ، اپراتور خود را تغيير داده اند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا