دوره‌هاي تخصصي حوزه ICT با همکاري دانشگاه‌هاي داخل و خارج برگزار مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات کمال محامدپور، معاون آموزش، پژوهش و امور بين الملل، اظهار داشت: اين دوره‌ها به منظور تربيت نيروي انساني متخصص و رفع نيازهاي مجموعه وزارت ارتباطات برگزار مي‌شود. وي افزود: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در سال جاري، دو دوره تخصصي در زمينه‌هاي …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات کمال محامدپور، معاون آموزش، پژوهش و امور بين الملل، اظهار داشت: اين دوره‌ها به منظور تربيت نيروي انساني متخصص و رفع نيازهاي مجموعه وزارت ارتباطات برگزار مي‌شود.
وي افزود: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در سال جاري، دو دوره تخصصي در زمينه‌هاي خاص که در دانشگاه‌ها تدريس نمي‌شود را با مجوز وزارت علوم برگزار خواهيم کرد.
وي با بيان اين مطلب که هم اکنون مذاکراتي با برخي از دانشگاه‌هاي داخلي، خارجي صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: اين دوره‌ها به منظور  ارتقاء کيفي نيروهاي موجود و با حفظ شرايط و ضوابط دانشگاه‌ها، اجرا خواهد شد.
دکتر کمال محامدپور درخصوص دوره‌هاي آموزشي ضمن خدمت کارکنان نيز گفت: دوره‌هاي آموزشي برگزار شده براي کارکنان وزارت ارتباطات در سال ۸۶، نسبت به سال پيش از آن رشد ۱۰۰ درصدي داشته است.
وي درباره ديگر اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاري دوره‌هاي آموزشي تصريح کرد: با تلاش‌هاي صورت گرفته در سال گذشته و با همکاري وزارت علوم، رشته‌هاي دانشگاهي جديد در حوزه ICT تدوين و به تصويب مراجع ذي‌صلاح رسيد.
وي ادامه داد: در حال حاضر، دانشگاه‌ها مي‌توانند، دوره‌هاي مذکور را اجرا کنند که در صورت نياز به حمايت، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، آمادگي ارايه کمک‌هاي لازم به دانشگاه‌ها را دارد.
وي تأکيد کرد: از سوي ديگر، در سال جاري مذاکراتي با دانشگاه‌هاي مختلف به منظور برگزاري دوره‌هاي مذکور آغاز شده که اميدواريم امکان ارايه اين دوره‌ها به علاقمندان، به زودي فراهم شود.
معاون آموزش، پژوهش و امور بين الملل  وزارت ارتباطات با اشاره به برگزاري دروه‌هاي بين المللي مديريت فرکانس در ايران گفت: سال گذشته، ايران از طرف اتحاديه جهاني مخابرات، به عنوان يکي از پنج نقطه جهاني در منطقه آسيا و اقيانوسيه، به منظور برگزاري آموزش‌هاي تخصصي، انتخاب شد.
وي افزود: در همين راستا، سال گذشته دو دوره آموزشي براي کارشناسان منطقه‌اي برگزار شد و بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، امسال نيز چند دوره آموزشي تخصصي براي اين دانشجويان برگزار خواهد شد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا