سيستم نظارت براي گوشي هاي آيفون ارايه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اينتوموبايل” ، اين سيستم که پروژه آن درحال اجرا است ، نظارت بر برنامه هاي کاربر گوشي هاي تلفن همراه آيفون، کامپيوتر و يا هر وسيله ديگر که داراي سيستم جستجوي اينترنتي باشد ، از راه دور امکان پذير مي کند.اين سيستم ظاهرا با …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اينتوموبايل” ، اين سيستم که پروژه آن درحال اجرا است ، نظارت بر برنامه هاي کاربر گوشي هاي تلفن همراه آيفون، کامپيوتر و يا هر وسيله ديگر که داراي سيستم جستجوي اينترنتي باشد ، از راه دور امکان پذير مي کند.
اين سيستم ظاهرا با سرويس EDGE همخواني دارد وبه گزارش شرکت Lextex ، سيستم قبلي نظارت از طريق “جوي استيک” joystick يا موش واره موقعيت دوربين نصب شده در محل مورد نظر را تعيين مي کرد.
سيستم جديد نظارتي در گوشي هاي آيفون بطور مستقيم و با استفاده از ميان افزار ، د وربين مورد  نظر را درجهات مختلف به حرکت درآورده و روي مکان يا تصوير خاصي زوم مي کند.
جزييات بيشتر درباره اين سيستم  از جمله نام شرکت عرضه کننده ، قيمت و زمان دقيق عرضه به بازار در سايت اينترني اينتوموبايل اعلام نشده است .
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا