آيفون؛ پر طرفدار ترين گوشي هوشمند موسيقيايي در جهان

به گزارش گروه خابار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاري “رويترز”، شرکت تحقيقاتي “M:Metrics ” اعلام کرد که  1/74 درصد کاربران  آِيفون از اين گوشي پيشرفته به عنوان MP3 پلير استفاده مي کنند.اين درحالي است که تنها ۷/۶ درصد کاربران انواع مختلف گوشي از تلفن همراه براي گوش دادن موسيقي استفاده مي کنند و اين …

به گزارش گروه خابار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاري “رويترز”، شرکت تحقيقاتي “M:Metrics ” اعلام کرد که  1/74 درصد کاربران  آِيفون از اين گوشي پيشرفته به عنوان MP3 پلير استفاده مي کنند.
اين درحالي است که تنها ۷/۶ درصد کاربران انواع مختلف گوشي از تلفن همراه براي گوش دادن موسيقي استفاده مي کنند و اين ميزان براي گوشي هاي هوشمند به ۹/۲۷ درصد افزايش مي يابد.
بيشتر کاربران آيفون و ديگر گوشي هاي هوشمند موسيقي را از طريق رايانه به تلفن همراه خود منتقل مي کنند و کمتر به دانلود موسيقي از طريق وب مي پردازند.
احتمال دارد با ارايه نسخه  نسل سومي آيفون در اوايل ماه ژوئن ، دانلود موسيقي از طريق آيفون جديد افزايش يابد.
با ارايه گوشي آيفون نسل سومي کاربران اين تلفن همراه به جاي استفاده از  iTunes براي دانلود موسيقي مي توانند از شبکه پر سرعت Wi-Fi استفاده کنند.
شرکت اپل بيش از ۵ ميليون دستگاه تلفن همراه آيفون را در سراسر جهان به فروش رسانده است و بسياري از بازارهاي جهاني از جمله اروپا مشتاقانه منتظر ارايه گوشي آيفون نسل سومي هستند.
به روز کردن آيفون به صورت آيفون نسل سومي مي تواند اپل را در رسيدن به هدف فروش ۱۰ ميليون دستگاه از اين تلفن همراه تا پايان سال جاري نزديک تر کند.
۱۱۲ /۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا