هند وايمکس را جايگزين واي فاي مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “نيوز وايرلس” گزارشي در روزنامه هندي Jaipur منافع و کارايي مختلف اين فناوري را ذکر کرد و افزود که اين فرايند طي ۲ سال به طول مي انجامد.“سي کا متيو” دبير کل ، IT و ارتباطات ايالتي کارناتاکا گفت: تکنولوژي واي فاي امکان اتصال بي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “نيوز وايرلس” گزارشي در روزنامه هندي Jaipur منافع و کارايي مختلف اين فناوري را ذکر کرد و افزود که اين فرايند طي ۲ سال به طول مي انجامد.
“سي کا متيو” دبير کل ، IT و ارتباطات ايالتي کارناتاکا گفت: تکنولوژي واي فاي امکان اتصال بي سيم اينترنت را در ساختمان يا مکان مخصوص فراهم مي کند اما  تکنولوژي وايمکس داده هاي بي سيم را از راه دور و به روش هاي مختلف ارايه مي دهد.
هم اکنون هند در شش منطقه شهر بنگلور تکنولوژي واي فاي ارايه مي دهد، و اجازه ارايه آن در دو مکان ديگر نيز صادر شده است.
از جمله خصوصيات وايمکس آن است که علاوه بر داده، صدا و تصوير را نيز به‌ خوبي پشتيباني مي‌کند و سرويسي که ارايه مي شود به صورت کاملا نامحدود مي‌باشد و هيچ گونه محدوديت حجمي و يا زماني ندارد.
 همچنين کاربر مي‌تواند بدون هيچ محدوديت زماني، در تمام شبانه‌روز به هر مقدار و حجمي که پهناي باندش اجازه دهد برنامه ها را Download و يا Upload کند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا