اپراتورهاي ترينيداد و توباگوشبکه هاي خود را ادغام مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت اين يادداشت تفاهم اين امکان را در اختيار کاربران دو اپراتور قرار مي دهد که با کاربران شبکه هاي رقيب ديگر ارتباط برقرار کنند.وي که نامش ذکر نشد، افزود:بر اساس مفاد موجود در اين يادداشت تفاهم، هر دو اپراتورموظف به تعيين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت اين يادداشت تفاهم اين امکان را در اختيار کاربران دو اپراتور قرار مي دهد که با کاربران شبکه هاي رقيب ديگر ارتباط برقرار کنند.
وي که نامش ذکر نشد، افزود:بر اساس مفاد موجود در اين يادداشت تفاهم، هر دو اپراتورموظف به تعيين تعرفه هاي يکسان در موارد مختلف هستند و پيش بيني مي شود که اين طرح تا سه هفته آينده به مرحله عملياتي برسد.
اين دو اپراتور همچنين در توافق نامه اي ديگر خواستار استفاده اشتراکي از برج هاي ارتباطي يکديگر شده اند و اين طرح مي تواند هزينه اپراتورها  را براي احداث برج هاي ارتباطي  کاهش دهد.
ديجي سل اپراتور تلفن همراه در حوزه کارائيب و مقر اصلي آن در “جامائيکا”مي باشد.
اين اپراتور سرويس هاي خود را به ۲۲جزيره و کشور همسايه خود ارايه مي دهد و داراي حدود ۴ميليون و ۷۰۰هزار مشترک است.
تعدادکاربران در ترينيدا وتوباگوبيش از يک ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۵درصد است.
در اين کشور سه اپراتور ارتباطي وجود دارد کهTSTTبابيش از يک ميليون کاربرو  ديجي سل با ۵۰۰هزار کاربر به ترتيب رتبه هاي اول و دوم را دارا مي باشند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا