“هايفون” در انتظار ورود به بازار

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واك” ‌ گوشي  هايفون ‌براساس بعضي استانداردها ،جايگزين بسيار مناسبي براي آيفون است و برخي مطمئن هستند که بهترين گوشي هاي آيفون را به عقب مي راند.برخي خبر ها  حاکي از آن  است که بايد درآينده بسياز نزديک در انتظار کپي اين گوشي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واك” ‌ گوشي  هايفون ‌براساس بعضي استانداردها ،جايگزين بسيار مناسبي براي آيفون است و برخي مطمئن هستند که بهترين گوشي هاي آيفون را به عقب مي راند.
برخي خبر ها  حاکي از آن  است که بايد درآينده بسياز نزديک در انتظار کپي اين گوشي ها از سوي چين ها بود و مردم اين کشور بسيار خوش شانس هستند که شرکت هاي سازنده تلفن همراه  قدرت  و قابليت كپي سازي از هر وسيله اي  بدون درنظرگرفتن اندازه و ميزان بهاي آن را ‌دارند.
“اپل” كه عرضه كننده گوشي هاي آيفون و هايفون است ،‌ هيچ اقدامي دربرابر كپي سازي يا مشابه سازي چيني ها از روي نمونه اصلي گوشي هاي تلفن همراه يادشده را ندارند و فقط مي توانند عليه توزيع كنندگان و فروشندگان گوشي هاي هايفون اقدامات لازم را انجام دهند.
“برد اند برد”  مشاورشركت اپل در اروپا ،‌طي هشداري به عرضه کنندگان غيرمجاز گوشي هاي “هايفون” ، تهديد كرد که  40 هزار يورو بعنوان خسارت قانوني و جريمه عرضه هرگوشي هايفون مطالبه خواهد كرد.
اپل Uرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال ۱۹۶۷ درآمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن درشهر کاليفرنيا قرار دارد .
اين شرکت در زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد لوازم الکترونيکي فعاليت دارد و در آمد آن درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار، درامد عملياتي آن ۴۱/۴ ميليارد  دلار و  درآمد خالص شرکت ۵۰/۳ ميليارد دلار اعلام شد ه است.
اين شرکت ۱۷ هزار و ۷۸۷ کارمند تمام وقت و ۲ هزار و ۳۹۹ کارمند نيمه وقت دارد.
۱۳۱ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا