اسکا تلکام ، فروش Helioبه ويرجين موبايل را تکذيب کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”مينا ريو”سخنگوي اسکا تلکام گفت:نه تنها اسکا تلکام هيچ مذاکراتي درمورد فروش اين شبکه مجازي باويرجين انجام نداده بلکه هليو نيز در اين زمينه هيچ رايزني با اين اپراتور نداشته است.وي افزود:پيشتر صحبت بر سر اين بود که ويرجين و هليو با هم ادغام شوند آن هم به …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”مينا ريو”سخنگوي اسکا تلکام گفت:نه تنها اسکا تلکام هيچ مذاکراتي درمورد فروش اين شبکه مجازي باويرجين انجام نداده بلکه هليو نيز در اين زمينه هيچ رايزني با اين اپراتور نداشته است.
وي افزود:پيشتر صحبت بر سر اين بود که ويرجين و هليو با هم ادغام شوند آن هم به اين صورت که ابتدا اسکا تلکام ، ويرجين را خريداري و سپس اين اپراتوراقدام به خريد شبکه مجازي هليو کند.
ريو گفت :با وجود اين راهکارها اما يکي از اهداف اسکا تلکام کسب سهم بيشتري از بازار آمريکا است.
وي گفت که اسکاتلکام در حال حاضر نيمي از سهم بازار ارتباط از راه دور کره را در اختيار دارد.
هليو شبکه مجازي تلفن همراه MVNO است که در ماه مي سال ۲۰۰۶ ميلادي توسط اسکا تلکام کره جنوبي راه اندازي شد.
هليو سرويس هاي خود را در آمريکا و با استفاده از شبکه  اپراتور اسپرينت نکستل ارايه مي دهد.
اين شبکه مجازي با وجود فعاليت در آمريکا توانست سهم خوبي از بازار اين کشور را براي اپراتور کره اي به ارمغان آورد.
اسکا تلکام بزرگ ترين اپراتور کره جنوبي از لحاظ درامد به شمار مي آيد و  38.9درصد از سهم بازار اين کشور را در اختيار دارد و درصورت کسب امتياز اين قرارداد ، مي تواند سهم خود را در بازار تا ۴۳.۶درصد افزايش دهد.
تعداد کاربران کره جنوبي تا پايان دسامبر۲۰۰۶ ميلادي ۴۰ميليون و ۱۹۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۲.۲۸ درصد بوده است.
در اين کشور دو اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که اسکاتلکام با ۲۰ميليون و ۲۷۰هزار نفر رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا