نت اکسل، پلتفورم تبليغات موبايلي جديدي در هند ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “چنل تايمز”، اين پلتفورم فرايند تحويل تبليغ به گوشي از طريق واسطه هاي متفاوت مانند WAP ، ويديو آنلاين، پورتال هاي صوتي، SMS، USSD، و MMS پشتيباني مي کند.شرکت در نظر دارد اين محصول را در ماه اکتبر در هند و آمريکا راه اندازي کند …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “چنل تايمز”، اين پلتفورم فرايند تحويل تبليغ به گوشي از طريق واسطه هاي متفاوت مانند WAP ، ويديو آنلاين، پورتال هاي صوتي، SMS، USSD، و MMS پشتيباني مي کند.
شرکت در نظر دارد اين محصول را در ماه اکتبر در هند و آمريکا راه اندازي کند و ابتدا  تا ۲ ماه پس از راه اندازي اين محصول را به صورت آزمايشي ارايه مي دهد تا از عملکرد خوب آن مطمئن شود.
اين پلتفورم واسط  بين شرکت هاي تبليغاتي و اپراتورهاي تلفن همراه خواهد بود  و شرکت هاي تبليغاتي از طريق کوپن هاي تخفيف در SMS يا از طريق سرويس GPS مي توانند به مخاطبان هدف خود دسترسي پيدا کنند.
Ad Axis با هدف گسترش تجارت موبايلي، بازاريابي موبايلي و شبکه اجتماعي ارايه شده است و بايد ديد که آيا فروشنده هاي IT هندي اين پلتفورم جديد را به عنوان فرصت تبليغاتي جديد محلي به کار مي برند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا