دو خبر از RF و خطوط هوايي هلند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، “باب بروگورث”مدير عامل RFMD در گزارشي اعلام کرد:بر اساس راهکارهاي جديد درنظر گرفته شده قصد دارد سرمايه گذاري در زمينه سيستم هاي بي سيم را کاهش داده و تمرکز بيشتر خود را روي بخش هاي نيمه هادي معطوف کند.وي گفت:به همين منظور قصد داريم علاوه بر کاهش …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، “باب بروگورث”مدير عامل RFMD در گزارشي اعلام کرد:بر اساس راهکارهاي جديد درنظر گرفته شده قصد دارد سرمايه گذاري در زمينه سيستم هاي بي سيم را کاهش داده و تمرکز بيشتر خود را روي بخش هاي نيمه هادي معطوف کند.
وي گفت:به همين منظور قصد داريم علاوه بر کاهش ۹۵۰کارمند خود در اين بخش، هزينه ۷۵ميليون دلاري ساليانه اين بخش را  حذف کنيم.
“باب بروگورث”افزود:با وجود اين که اتخاذ تصميم در باره حذف کارمندان و کاهش فعاليت در زمينه فناوري هاي بي سيم براي ما بسيار مشکل بود اما اين طرح باعث اناليز بيشتر بازار،رايزني با مشتريان کليدي و شرکايي مجزاو خاص شد.
وي از جمله مزيتهاي ديگر اين طرح را بالارفتن توليدات و سهم شرکت در بازار رقابتي و کسب سود بلند مدت از کاربران و سهامداران خود اعلام کرد.
RF Micro Devices در سال ۱۹۹۱در گرينسبورگ کاروليناي شمالي تاسيس شد.
فعاليت اصلي شرکت در زمينه توليد تجهيزات ارتباط از راه دور،سيستم هاي بي سيم LAN، GPS،بلوتوث ومودم هاي کابلي است.
همچنين در خبر ها آمده است که خطوط هوايي هلند (KLM) سرويس پيام کوتاه موسوم End2End را براي مسافران ارايه مي دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “وايرلس ويک”، اين سرويس جديد اطلاعات پرواز را از طريق پيام کوتاه براي مسافران ارسال مي کند.
کاربراني که در اين سرويس ثبت نام کنند مي توانند اطلاعات پرواز را حتي زودتر از منتشر شدن آن به صورت عمومي ازطريق پيام کوتاه دريافت کنند.
اين اطلاعات مي تواند شامل زمان هاي جديد پرواز، اطلاعات پرواز هاي لغو شده و تاخير پرواز باشد.
کاربران همچنين مي توانند با ارسال پيام کوتاه از سراسر جهان به يک شماره بين المللي اطلاعات لازم در مورد پرواز هاي بين المللي را نيز دريافت کنند.
تعداد کاربران هلند تا دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۵/۴۱ ميليون نفر اعلام شده است و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۸/۱۰۸ درصد است.
۴ اپراتور فعال در اين کشور وجود دارد که اورنج با ۴۸۷/۱۳ ميليون کاربر در جايگاه اول قرار دارد.
۱۳۴/ ۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا