ثبات قيمت گوشي A1200 موتورولا در بازار تلفن همراه تهران

به گزارش خبرنگار موبنا به گفته برخي از فروشندگان، اين گوشي تنها مدل از برند موتورولا محسوب مي شود که با توجه به شرايط نا مطلوب بازار گوشي تلفن همراه طي ماه هاي اخير، با ثبات قيمت مشخصي در اختيار کاربران قرار گرفت.همچنين گوشي A1200 موتورولا که از زمان عرضه در بازار تلفن همراه توانست …

به گزارش خبرنگار موبنا به گفته برخي از فروشندگان، اين گوشي تنها مدل از برند موتورولا محسوب مي شود که با توجه به شرايط نا مطلوب بازار گوشي تلفن همراه طي ماه هاي اخير، با ثبات قيمت مشخصي در اختيار کاربران قرار گرفت.
همچنين گوشي A1200 موتورولا که از زمان عرضه در بازار تلفن همراه توانست عنوان پرفروش ترين محصول شرکت مذکور در بازار تلفن همراه ايران را به خود اختصاص دهد هم اکنون به بهاي دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال معامله مي شود.
امکانات گوشي A1200 موتورولا ازجمله سيستم عامل لينوکس،پشتيباني از حافظه ي داخلي تا دو مگا پيکسل و نمايشگر قلمي و تاچ فينگر، قيمت مناسب از عوامل مهم  فروش بالاي اين گوشي است.
اين گوشي تاشو در ماه دسامبر سال ۲۰۰۵در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
مدل فوق داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله است .
اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا