ضريب نفوذ تلفن همراه استان فارس به ۴۰ درصد رسيد

به گزارش موبنا مهندس اميري اظهار داشت: در سال ۸۶، در زمينه تلفن ثابت مشغول به کار ۳۱/۴۴ درصد برنامه تحقق داشته است که با اين حساب، شماره تلفن‌هاي مشغول به کار به يک ميليون و ۳۹۹ هزار و ۱۶۵ شماره رسيد. وي گفت: با ۴۵/۵۴ درصد تحقق اهداف سال ۸۶ در زمينه تلفن ثابت، …

به گزارش موبنا مهندس اميري اظهار داشت: در سال ۸۶، در زمينه تلفن ثابت مشغول به کار ۳۱/۴۴ درصد برنامه تحقق داشته است که با اين حساب، شماره تلفن‌هاي مشغول به کار به يک ميليون و ۳۹۹ هزار و ۱۶۵ شماره رسيد.
وي گفت: با ۴۵/۵۴ درصد تحقق اهداف سال ۸۶ در زمينه تلفن ثابت، شماره‌هاي منصوبه استان فارس به يک ميليون و ۶۴۸ هزارو ۷۰۳ شماره رسيد.
اميري ضريب نفوذ تلفن ثابت در پايان سال ۸۶ را ۸۵/۳۱ درصد عنوان کرد و افزود: برنامه ما در سال جاري افزايش ۶۴/۳ درصدي ضريب نفوذ تلفن است.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ،مدير عامل شرکت مخابرات استان فارس در عين حال ضريب نفوذ ديتا در استان را ۹/۴۲ درصد برشمرد و گفت: نقاط روستايي داراي ارتباط نيز از ۲ هزار و ۴۰ نقطه در سال ۸۵ به ۲ هزار و ۸۴۹ نقطه در سال ۸۶ رسيد که به اين ترتيب، ۴۱/۱۰۵ درصد تحقق برنامه صورت گرفت.
وي ضريب نفوذ تلفن ثابت روستايي در پايان سال ۸۶ را با ۱۵/۴۶ درصد تحقق اهداف، ۳۳/۲۷ عنوان کرد وگفت: در سال جاري در نظر داريم ۷۹/۷ درصد به اين ميزان افزوده شود.
وي برنامه سال جاري را ارتباط ‌رساني به ۱۸۵ نقطه روستايي ديگر طبق برنامه عنوان کرد.
مهندس اميري در خصوص تلفن همراه نيز با اشاره به يک ميليون و ۷۵۲ هزار مشترک در پايان سال ۸۶، گفت: در سال گذشته با تلاش صورت گرفته، بيش از ۷۰۰ هزار شماره به شماره‌هاي مشغول به کار استان افزوده شد که طبق برنامه در سال جاري بايد ۳۶۶ هزار و ۶۴۰ شماره به شماره‌هاي مشغول به کار استان اضافه شود.
وي هم‌چنين با اشاره به راه‌اندازي ۲۷۷ سايت BTS در سال گذشته، تعداد سايت‌هاي BTS استان را ۸۹۱ عدد برشمرد و گفت: هم اکنون علاوه بر ۷۸ شهر، هزار و ۵۲۲ کيلومتر از جاده‌هاي اصلي استان نيز با۱۲۰ کيلومتر افزايش در سال ۸۶، تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار گرفته‌اند که در سال جاري نيز ۲۹۷ کيلومتر ديگر طبق برنامه مصوب به آن افزوده خواهد شد.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا