گوشي هاي آيفون در انگليس کمياب شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، استقبال از نسخه هاي پيشين گوشي آيفون در بازار انگليس درحالي است که نسخه هاي نسل جديد اين گوشي بزودي وارد بازار مي شود. گفته مي شود که موجودي گوشي هاي ۸ گيگابايتي و ۱۶ گيگابايتي (آيفون)  شرکت اپراتوري O2 که …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، استقبال از نسخه هاي پيشين گوشي آيفون در بازار انگليس درحالي است که نسخه هاي نسل جديد اين گوشي بزودي وارد بازار مي شود.
گفته مي شود که موجودي گوشي هاي ۸ گيگابايتي و ۱۶ گيگابايتي (آيفون)  شرکت اپراتوري O2 که عرضه کننده گوشي هاي آيفون است ، به اتمام رسيده است.
سووالي که دراين باره مطرح شده است اين است که آيا دليل بوجود آمدن اين حالت ، آمادگي کاربران براي خريد گوشي هاي نسل جديد آيفون است ؟ آيا براي وارد کردن گوشي هاي نسل جديد آيفون به هماهنگي بيشتري با شرکت اپل نياز است ؟ آيا گوشي نسل جديد وهوشمند آيفون  زودتر از موعد انتظار به بازار عرضه مي شود ؟ و سرانجام اينکه آيا کاربران با تولد زودرس گوشي جديد آيفون مواجه هستند؟
برخي کارشناسان در پاسخ به اين پرسش هاي مي گويند که به نظر نمي رسد اين طور باشد ، چون گوشي هاي آيفون هنوز در فروشگاه هاي اپل در انگليس قابل دسترس و خريد اري هستند و حتي تعداد بيشتري از اين گوشي هاي در راه رسيدن به فروشگاه هاي اين کشورهستند ولي موجودي تمامي فروشگاههاي اپل کافي نيست.
موجودي گوشي هاي آيفون يکي از فروشگاههاي اپل در نيويورک نيز به پايان رسيده است در حالي که تقاضا براي خريد اين گوشي هنوز قابل توجه است و با عنايت به اين موارد مي توان گفت کابران از ورود گوشي هاي جديد آيفون بي خبر هستند ؟ ويا کسي به آنها اين موضوع را نگفته است ؟
به نظرنمي رسد که دليل کاهش عرضه گوشي هاي آيفون موجود دربازار( گوشي هاي قديمي)  ، خبرورود گوشي هاي نسل جديد باشد.
شرکت “اپل” Apple Inc.  عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال ۱۹۶۷ درآمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن درشهر کاليفرنيا قرار دارد .
اين شرکت در زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد لوازم الکترونيکي فعاليت دارد.
مجموع درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار ودرآمد خالص آن ۵۰/۳ ميليارد دلار اعلام شد ه است.
تعداد کارکنان تمام وقت اين شرکت ( درسپتامبر سال ۲۰۰۶ ميلادي )  17 هزار و ۷۸۷ و کارمندان نيمه وقت ۲ هزار و ۳۹۹ نفر اعلام شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا