تکنولوژي واي فاي حمله قلبي را اعلام مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک شاوت”، پزشکان و افراد شاغل در خدمات پزشکي مي توانند با استفاده از اينترنت و انتقال اطلاعات از طريق تکنولوژي واي فاي از خطراتي که مبتلايان به بيماري قلبي را تهديد مي کند، آگاه شوند.دستگاه آفکام از حسگرهايي استفاده مي کند که در بدن …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک شاوت”، پزشکان و افراد شاغل در خدمات پزشکي مي توانند با استفاده از اينترنت و انتقال اطلاعات از طريق تکنولوژي واي فاي از خطراتي که مبتلايان به بيماري قلبي را تهديد مي کند، آگاه شوند.
دستگاه آفکام از حسگرهايي استفاده مي کند که در بدن بيماران قلبي کار گذاشته شده و هشداري را به طور فوريتي ارسال و امکان اقدام سريع را فراهم مي کند. اين تکنولوژي جديد که هنوز در مرحله آزمايشي قرار دارد، امنيت و سلامت بيمار را نيز کنترل مي کند.
 انتظار مي رود که آفکام دستگاه هاي نجات بخش بيشتري را که از ساير تکنولوژي ها مانند بلوتوث، واي فاي، و GPS بهره مي برند ارايه دهد.
 دستگاه هاي ديگري که مي توانند زندگي ها را نجات دهند، سيستم هاي GPS است که به اتومبيل ها امکان مي دهد با يکديگر ارتباط برقرار سازند و در صورت بروز تصادف ، هشداري را ارسال مي کند.
تمام اين دستگاه ها در مرحله بررسي دقيق هستند تا جنبه هاي منفي ومثبت و دقت آنها مشخص شود.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا