اپراتورهاي بنگلادش ۳ميليون کاربر خود را از دست مي دهند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”منظورالعلم” مدير کميسيون ارتباط از راه دور بنگلادش در بيانيه اي اعلام کرد : دولت در ضرب الاجلي به اپراتورهاي اين کشور مهلت داد که سيم کارت هاي فعال کاربران خود را ثبت کنند ولي از آنجا که مهلت تعيين شده کوتاه است پيش بيني مي شود اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”منظورالعلم” مدير کميسيون ارتباط از راه دور بنگلادش در بيانيه اي اعلام کرد : دولت در ضرب الاجلي به اپراتورهاي اين کشور مهلت داد که سيم کارت هاي فعال کاربران خود را ثبت کنند ولي از آنجا که مهلت تعيين شده کوتاه است پيش بيني مي شود اين اپراتورها نتوانند تمام سيم کارت هاي فعال خود را ثبت کنند و با مشکل رکود تعداد کاربران مواجه شوند.
وي افزود : سازمان به هيچ عنوان قصد تمديد مهلت در نظر گرفته شده را ندارد.
العلم در ادامه خاطر نشان کرد : سازمان ازاپراتورها خواسته است در مهلت تعيين شده علاوه بر ثبت سيمکار مشخصات کامل دارنده آن را نيز ذخيره کنند تا سيم کارت مورد نظر از هويت مشخص و تاييد شده اي برخوردار شود.
اپراتورها بنگلادش اعلام کردند :در زمان تعيين شده تنها قادر به ثبت تعداد محدودي از شماره ها خواهند بود.
العلم با بيان اين که حدود سه ميليون شماره ثبت نشده در بنگلادش وجود دارد ،خاطر نشان کرد از اين تعداد حدود دو ميليون و۷۰۰ هزار شماره ثبت نشده متغلق به اپراتور گرامن فون اين کشور است.
وي گفت:اين سازمان در ادامه گزارش خود به اپراتورها هشدار داده در صورت فروش سيمکارت بدون ثبت مشخصات لازم ، براي هر سيم کارت ۱۰دلار جريمه خواهند شد.
بنگلادش در حال حاضر ۶اپراتور فعال شامل “گرامن فون”،”بنگ لينک”،”اکتل”،”وريد”،”سيتي سل”و “تل تاک” دارد.
اين کشوربراساس جديد ترين آمار تا پايان فصل اول سال جاري حدود ۳۹ميليون کاربر دارد وضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۲۳.۱۳درصد مي باشد.
اپراتور گرامن فون با ۱۷.۵ميليون کاربر مقام نخست را در اين کشور دارد و سهم اين اپراتور در بازار ارتباط از راه دور اين کشور ۴۶درصد است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا