کودکان در زمان واحد ۴/۵ کانال ارتباطي را مورد استفاده قرار مي دهند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “برندينگ استراتژي اينسايدر”، در اين تحقيق که  در کتابي به همين نام نوشته “تام آساکر”  بزرگترين محقق در زمينه کودکان و ارتباط آنها با برند هاي مختلف ، آمده است که کودکان در آن واحد مي توانند چند رسانه و سرگرمي مختلف را استفاده کنند.کودکان …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “برندينگ استراتژي اينسايدر”، در اين تحقيق که  در کتابي به همين نام نوشته “تام آساکر”  بزرگترين محقق در زمينه کودکان و ارتباط آنها با برند هاي مختلف ، آمده است که کودکان در آن واحد مي توانند چند رسانه و سرگرمي مختلف را استفاده کنند.
کودکان مي توانند در يک زمان تلويزيون تماشا کرده، SMS ارسال کنند، اينترنت را جستجو کنند، به موسيقي گوش دهند، و حتي ۴/۰ مجموع ارتباطات هم زمان خود را به تکاليف مدرسه اختصاص دهند.
يک جوان ۲۱ ساله ۵ هزار ساعت بازي رايانه اي انجام داده ، ۲۵ هزار ايميل، SMS و پيام چت ه، ۱۰ هزار بار از تلفن همراه استفاده کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ ساعت را به حالت آنلاين گذرانده است.
به نظر مي رسد علاوه بر کودکان بزرگسالان نيز تکنولوژي را پذيرفته اند و خود را با آن سازگار کرده اند. سئوالي که در اين جا پيش مي آيد اين است که در آينده چه تغييرات رفتاري در ارتباط با استراتژي هاي ارتباطي و کاربرد رسانه ها بوجود مي آيد؟
بوجود آمدن نسل MSP ( ( Me Selling Proposition يکي از گرايش هاي آينده است، اين نسلي است که تمايل به مالکيت برند  و ارتباط بين مصرف کننده و شرکت را در اولويت قرار مي دهد.
  مصرف کننده محتواي دلخواه خود و حتي شخصي سازي خود را در محصول مورد نظر سفارش مي دهد، براي مثال کودکان قادر خواهند بود تمام جزييات اسباب بازي را طبق ميل خود سفارش دهند.
کودکان که مصرف کنندگان کنوني و آينده هستند ناگهان در کنترل برندهاي خود قرار مي گيرند، بنابراين در آينده برندها نياز خواهند داشت که به مشتريان خود قدرت طراحي محصولات دلخواه را بدهند.
برندها  اگر خود را با اين قدرت تغيير سازگار نکنند، مصرف کنندگاني فردا را که انتظار زيادي از شخصي سازي آنلاين، آفلاين و بي سيم دارند، از دست خواهند داد.
از آنجا که نسل آينده در آن واحد از ۴/۵ کانال رسانه اي استفاده مي کنند بيشتر در معرض تبليغات رسانه اي قرار خواهند گرفت. بنابراين هم دريافت کننده و هم پخش کننده تبليغات خواهند بود و به نوعي بازاريابي هم مي کنند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا