سرمايه گذاري ۵ ميليارد دلاري ماکسيز در ايرسل هند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”سنديف داس”مدير عامل ماکسيز در اين باره گفت:ماکسيز قرار است اين مبلغ را در عرض چهار سال صرف ارتقا و گسترش سرويس هاي اين اپراتور و افزايش حجم شبکه آن کند.وي افزود : ايرسل از زمان تاسيس تاکنون حدود ۲ميليارد و ۵۰۰ميليون دلار براي ارتقا اين اپراتور هزينه …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”سنديف داس”مدير عامل ماکسيز در اين باره گفت:ماکسيز قرار است اين مبلغ را در عرض چهار سال صرف ارتقا و گسترش سرويس هاي اين اپراتور و افزايش حجم شبکه آن کند.
وي افزود : ايرسل از زمان تاسيس تاکنون حدود ۲ميليارد و ۵۰۰ميليون دلار براي ارتقا اين اپراتور هزينه کرده است.
داس با بيان اين که ايرسل حدود  هفت هزار برج ارتباطي دارد، تصريح کرد در ادامه روند رشد و توسعه اين اپراتور قرار است تا سال ۲۰۰۹حدود هشت هزار برج ارتباطي ديگر به شبکه ارتباطي اين اپراتور افزوده شود.
وي خاطر نشان کرد:اين اپراتور درصد ارايه چندين سرويس ارزش افزوده است که هم اکنون در بسياري از کشورهاي استفاده مي شود.
وي سرويس هاي پيام کوتاه چند رسانه اي را از جمله اين سرويس ها اعلام کرد.
داس در ادامه افزود:اين اپراتور قصد دارد سرويس هاي خاصي را براي مناطق روستايي و دور از دسترس هند با تعرفه هاي متفاوت از مناطق ديگر اين کشورارايه دهد.
وي تصريح کرد :ماکسيز در حال حاضر حدود ۷۴درصد از سهام ايرسل را در اختيار دارد.
تعدادکاربران تلفن همراه هند تا نوامبر ۲۰۰۷ميلادي ۲۲۵ميليون و۴۶۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۹.۹۵درصد اعلام شده است.
اين کشور۱۲اپراتور ارتباطي دارد که ايرسل با بيش از ۹ميليون کاربر رتبه هفتم را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
 کشور مالزي هفت اپراتور ارتباطي دارد که ماکسيز با بيش از هشت و نيم ميليون کاربر رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا