هند ، شبکه تلفن همراه مجازي ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين خبر هنگامي قوت بيشتري به خود گرفت که اپراتور ويرزين موبايل اعلام کرد که درصدد ارايه شبکه هاي MVNO با کمک اپراتور “تاتاتلسرويس” است.TRAIدر بيانيه اي اعلام کرد : براي ورود هر چه بيشتر اپراتور ها به اين عرصه بايد تا آنجا که امکان دارد موانع و …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين خبر هنگامي قوت بيشتري به خود گرفت که اپراتور ويرزين موبايل اعلام کرد که درصدد ارايه شبکه هاي MVNO با کمک اپراتور “تاتاتلسرويس” است.
TRAIدر بيانيه اي اعلام کرد : براي ورود هر چه بيشتر اپراتور ها به اين عرصه بايد تا آنجا که امکان دارد موانع و مشکلات احتمالي را از پيش روي آنها برداشت.
اين سازمان در ادامه گزارش خود تاکيد مي کند که منظور از رفع تمام موانع و مشکلات به آن مفهوم نيست که به تمام اپراتور ها در هرسطحي امکان دهيم به اين عرصه پا بگذارند بلکه محدوديت ها بايد به صورتي اعمال شود که تنها اپراتورهايي به اين بازار وارد شوند که از قابليت ها و توانايي هاي بالايي برخوردار باشند.
اين سازمان همچنين قيمت پايين ،تمرکز روي بخش کاربران خاص،ارايه سرويس هايي با ارزش افزوده متفاوت و گروه بندي بين المللي را از جمله استراتژي هاي تجاري اين شبکه ها اعلام کرد.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
تعداد کل کاربران در هند۲۲۵ميليون و۴۶۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۹.۹۵درصد اعلام شده است.
اين کشور۱۲اپراتور فعال دارد که بهاراتي اير تل رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا