شش قدرت برتر بازار ارتباط از راه دور جهان معرفي شدند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده است نيمي از مجموع کل سرمايه گذاري هاي صورت گرفته در صنعت ارتباط از راه دور جهان، متعلق به کشورهاي فوق مي باشد.در اين گزاش ، بازار هند با ارزش کلي ۱۲۹ميليارد دلار با پيشي گرفتن از ژاپن که ارزش کل بازار آن ۱۲۳ميليارد …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده است نيمي از مجموع کل سرمايه گذاري هاي صورت گرفته در صنعت ارتباط از راه دور جهان، متعلق به کشورهاي فوق مي باشد.
در اين گزاش ، بازار هند با ارزش کلي ۱۲۹ميليارد دلار با پيشي گرفتن از ژاپن که ارزش کل بازار آن ۱۲۳ميليارد دلار برآورد شده است، در مقام اول کشورهاي برتربازار صنعت ارتباط از راه دور قرار دارد.
 چين با ۱۴درصد سهم جهاني رشد بيشتري از آمريکا  که ۱۷درصد از سهم بازار جهاني را در اختيار دارد ، دارا مي باشد.
در اين گزارش از روسيه به عنوان کشوري نام برده که توانسته در دهه اخير با همگام کردن خود با فناوري هاي نوين صنعت تلفن همراه در جايگاه پنجم کشورهاي برتر و جلوتر از بريتانيا قرار گيرد.
در اين گزارش همچنين از بازار ارتباطات کشورهاي در حال توسعه به عنوان يکي از کليدي ترين بازارها نام برده و اعلام شده است که بازارفناوري ارتباط از راه دور اين مناطق تا سال ۲۰۱۳ ميلادي ۷۰درصد از سهم بازارارتباطي کل جهان را به خود اختصاص خواهد داد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا