قيمت گوشي هاي آلکاتل ۵ درصد کاهش خواهد يافت

“پدرام اليکايي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد،به دليل کاهش ۱۵ درصدي تعرفه، تمامي شرکت هاي قانوني با فعاليت گسترده تري نسبت به گذشته مي توانند اقدام به توزيع انواع گوشي هاي تلفن همراه در بازار ايران کنند. وي افزود: با به ميدان آمدن فعالان قانوني  و با گذشت زمان عنان بازار از …

“پدرام اليکايي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد،به دليل کاهش ۱۵ درصدي تعرفه، تمامي شرکت هاي قانوني با فعاليت گسترده تري نسبت به گذشته مي توانند اقدام به توزيع انواع گوشي هاي تلفن همراه در بازار ايران کنند.
 وي افزود: با به ميدان آمدن فعالان قانوني  و با گذشت زمان عنان بازار از دست واردکنندگان غيرقانوني خارج خواهد شد که به موجب اين امر نيز قيمت گوشي ها با گارانتي رسمي با تعديل قيمت نسبي روبرو خواهدشد.
اليکايي خاطر نشان کرد، اين شرکت قصد دارد براي اينکه سهم بيشتري از فروش بازار تلفن همراه را از آن خود کند، تا اواخر تابستان سال جاري  25 مدل جديد از گوشي هاي آلکاتل را روانه بازار کند.
 وي افزود:قيمت گوشي هايي که قرار است بزودي به جمع ديگر محصولات آلکاتل بپيوندد، در رديف قيمتي ۳۰۰ هزار ريال تا يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال قرار دارد.
در حال حاضر مدل هاي    205 OTE  ،  259 OTE  ،  220 OTE ، OTE 101 ، ۲۶۰ OTE  ،  630 OTC  ،۷۰۱ OTC ،۸۲۵ OTC و ۷۱۷ OTC  آلکاتل  با گارانتي رسمي در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
مدل هاي فوق به ترتيب به قيمت  500 هزار ريال، ۶۶۰ هزار ريال، ۶۹۰ هزار ريال، ۳۸۰ هزار ريال،  990 هزار ريال، يک ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، يک ميليون و ۴۷۰ هزار ريال و  يک ميليون و ۲۴۰ هزار ريال   در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
هم اکنون شرکت “نامداران ارتباطات همراه” نماينده انحصاري آلکاتل در ايران محسوب مي شود که توزيع گوشي هاي آلکاتل در بازار تلفن همراه ايران را برعهده دارد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا