مدل P3300 اچ تي سي

 مدل ۳۳۰۰ P يکي از کوچکترين و سبک ترين گوشي هايي که داراي شبکه Wi-Fi، مسيريابي GPS و راديو FM است. اين سه ويژگي P3300 را از ساير مدل هاي HTC متمايز مي کند. **طراحي: HTC P3300  طراحي مناسب و اندازه کوچکي دارد. ابعاد تلفن  108 x 58.4 x 17ميلي متر و وزن آن ۱۳۰ گرم …

 مدل ۳۳۰۰ P يکي از کوچکترين و سبک ترين گوشي هايي که داراي شبکه Wi-Fi، مسيريابي GPS و راديو FM است. اين سه ويژگي P3300 را از ساير مدل هاي HTC متمايز مي کند.
**طراحي:
 HTC P3300  طراحي مناسب و اندازه کوچکي دارد. ابعاد تلفن  108 x 58.4 x 17ميلي متر و وزن آن ۱۳۰ گرم است. اين مدل يکي از سبک ترين تلفن هاي Pocket PC است. P3300 از مواد پلاستيکي مات ساخته شده است و از استحکام کافي برخوردار است.
  بلندگوي مکالمه در قسمت فوقاني قاب جلو و بالاي صفحه نمايش قرار دارد. آرم HTC نيز در اين قسمت مشاهده مي شود.قلم در پايين گوشه راست قرار مي گيرد که استفاده از آن آسان است. دو LED کوچک در دو طرف بلندگو بالاي صفحه نمايش مشاهده مي شود که براي نورهاي سرويس بکار مي روند.
 کليد حرکتي مدور با مرکز تاييد کننده زير صفحه نمايش وجود دارد که کليد هاي سبز و قرمز ، کليد Ok ، کليد ويندوز و چند کليد ديگر در اطراف آن قرار گرفته اند.
 کناره هاي تلفن از نوارهاي فلزي تشکيل شده است. کليد ميانبر فرمان هاي صوتي ، کليد ولوم در طرف چپ تلفن وجود دارد.
** صفحه نمايش   
۳۳۰۰ P داراي يک صفحه نمايش ۸. ۲ اينچ با وضوح QVGA است که ۶۵ هزار رنگ را نشان مي دهد. صفحه نمايش بخش عمده اي از قاب جلو را مي پوشاند. وضوح تصاوير ۳۲۰ x 240 پيکسل است و کيفيت خوبي دارند.
 ** حافظه
حافظه اين مدا اچ تي سي داراي ۶۴ مگابايت RAM و ۱۲۸ مگابايت ROM داراي پردازنده  MHz Texas Instruments OMAP850 200 است که توسط کارت حافظه (microSD (TransFlash ارتقا مي يابد.
**موسيقي و راديو
P3300 به Media Player مجهز است که در واقع نرم افزار چند رسانه اي براي فايل هاي صوتي و تصويري است. از فرمت MP3 ، WMA  و WAV پشتيباني مي شود. پس از به روز رساني Library از فايل ها ، تمامي فرمت هاي پشتيباني شده پيدا مي شود و آنها را مي توان به Play List اضافه نمود. آهنگ ها را مي توان براساس خواننده ، آلبوم و نوع مشاهده کرد و اين اطلاعات از بر چسب هاي صوتي ID3 فايل ها بدست مي آيد. 
** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
P3300 داراي دوربين ديجيتال ۲ مگا پيکسل است. دوربين و آينه خود نگاره در قاب پشت تلفن قرار دارد اما LED در اين قسمت مشاهده نمي شود تا بعنوان فلش عمل کند. بعد از فشار دادن کليد دوربين در طرف راست تلفن، نرم افزار آن ۵ ثانيه بعد فعال مي شود. بعد از گرفتن عکس نيز بايد ۵ ثانيه ديگر منتظر بمانيد تا دوربين، عکس را با بالاترين کيفيت در حافظه داخلي ذخيره کند.
 منوي دوربين طوري تنظيم شده است که بيشتر اطلاعات مورد نياز را روي صفحه نمايش نشان مي دهد. در اين حالت از صفحه نمايش به عنوان نماياب استفاده مي شود. شما به راحتي مي توانيداز منوي Settings آنها را تغيير بدهيد.کيفيت دوربين و عکس هاي آن درحد متوسط است.دوربين P3300 با وضوح ۱۴۴ x 176 پيکسل کليپ هاي کوتاه نيز ضبط مي کند که در واقع کيفيت پاييني دارند و فقط براي سر گرمي مي باشند.
** سخن آخر
اين گوشي که در حال حاضر با گارانتي رسمي با قيمت شش ميليون و ۶۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه ايران عرضه مي شود توانسته است مورد استقبال اکثر کاربران برند اچ تي سي قرار گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا