AT&T بزودي سرويس تلويزيون همراه ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “کرانچ گير”، مشابه اين سرويس تلويزيون همراه موسوم به FLO TV قبلا نيز توسط شرکت “وريزون واير لس” در ژانويه ۲۰۰۷ ارايه شده بود. شرکت AT&T روز يک شنبه اين سرويس را در گوشي LG Vu (299 دلار) و سامسونگ Access (199 دلار) ارايه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “کرانچ گير”، مشابه اين سرويس تلويزيون همراه موسوم به FLO TV قبلا نيز توسط شرکت “وريزون واير لس” در ژانويه ۲۰۰۷ ارايه شده بود.
شرکت AT&T روز يک شنبه اين سرويس را در گوشي LG Vu (299 دلار) و سامسونگ Access (199 دلار) ارايه مي دهد.
قيمت ابتدايي اين سرويس ۱۵ دلار در ماه است که دسترسي نا محدود به اين سرويس و دسترسي اختصاصي به شبکه CNCRT را براي زمان محدود براي کاربر فراهم مي کند.
سرويس  Mobile TV Plusنيز با قيمت ۳۰ دلار در ماه ارايه مي شود که دسترسي نامحدود به تلويزيون همراه و جستجوي نامحدود وب در MEdiaTM Net را فراهم مي کند.
کاربران همچنين مي توانند در يک سرويس محدود با قيمت ۱۳ دلار در ماه نيز ثبت نام کنند که دسترسي به ۴ شبکه  CBS Mobile, FOX Mobile, NBC 2Go و NBC News 2Go را فراهم مي کند.
اين سرويس در ۵۸ بازار تلفن همراه در آمريکا ارايه مي شود.
در آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور فعال، وجود دارد که AT&T با بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS ,TDMA ,GSM ,GPRS ,EDGE, UMTS و  HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشورو رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا