تي موبايل فناوري ۳Gرا در آمريکا ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،”پيتر دوبرو”سخنگوي تي موبايل آمريکا گفت: قرار است در اين طرح ۲۶شهر اين کشور تا پايان سا ۲۰۰۸ميلادي تحت پوشش قرار گيرد.وي افزود:اين اپراتوربه دليل اين که فناوري نسل سوم را درطيف ۱۷۰۰مگا هرتز ارايه مي دهد قصد دارد چهار گوشي مخصوص که قابليت کار با اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،”پيتر دوبرو”سخنگوي تي موبايل آمريکا گفت: قرار است در اين طرح ۲۶شهر اين کشور تا پايان سا ۲۰۰۸ميلادي تحت پوشش قرار گيرد.
وي افزود:اين اپراتوربه دليل اين که فناوري نسل سوم را درطيف ۱۷۰۰مگا هرتز ارايه مي دهد قصد دارد چهار گوشي مخصوص که قابليت کار با اين طيف را داشته باشند، ارايه دهد.
دوبرو گفت که زمان تعيين شده براي بهره برداري ازاين فناوري تا پايان سپتامبر۲۰۰۸ اعلام شده است اما پيش بيني مي شود به خاطر مشکلات احتمالي تاخيري در زمان تعيين شده ايجاد شود.
تي موبايل به کشورهاي آلمان،آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه، اروگوئه، مکزيک، پورتريکو، اکوادور، پرو، برزيل، جمهوري دومنيکن، گواتمالا، هوندوراس، نيکاراگوئه، اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
GSM,GPRS,EDGE,UMTS,CDMA,CDMA2000 از جمله سرويس هايي است که از سوي اين اپراتوربه کاربران و مشترکين ارايه مي شود.
اين اپراتور تا ۱۱سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي در کشورهاي مختلف ۱۱۳ميليون و ۷۰۰هزار کاربر داشته است.
تعداد کاربران درآلمان تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۹۲ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۲.۷درصد اعلام شده است.
در اين کشور چهار اپراتور ارتباط از راه دور فعاليت مي کند و تي موبايل با بيش از ۳۴ميليون کاربررتبه اول را در بين ديگر رقبايش دارا مي باشد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا