ارايه سرويس جستجوي محلي Veedia براساس تماس ويديويي

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “۳G”، کاربران با استفاده از سرويس Veedia™  از طريق تلفن همراه و با کمک نقشه گوگل مي توانند مشاغل و سرويس هاي محلي را يافته و با شرکت مورد نظر تماس ويديويي مستقيم برقرار سازند.با استفاده از سرويس Veedia 3G LBS جستجوي موبايلي ساده تر …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “۳G”، کاربران با استفاده از سرويس Veedia™  از طريق تلفن همراه و با کمک نقشه گوگل مي توانند مشاغل و سرويس هاي محلي را يافته و با شرکت مورد نظر تماس ويديويي مستقيم برقرار سازند.
با استفاده از سرويس Veedia 3G LBS جستجوي موبايلي ساده تر و سريعتر مي شود، زيرا تماس ويديويي را با شماره مربوط به جستجوي کاربر برقرار مي سازد.
اين سيستم بدون نياز به GPS، مکان کاربر را با استفاده از تلفن همراه به طور خودکار مشخص مي کند.
زماني که کاربر نسل سوم بدنبال يک سرويس مي گردد، Veedia 3G LBS نتايج درخواست را با نقشه گوگل ادغام کرده و محل سرويس مورد نظر را در نقشه با پرچم سبز مشخص مي کند و مکان خود کاربر نيز با پرچم قرمز مشخص شده است.
اين سرويس به کاربران و صاحبان مشاغل امکان مي دهد با يکديگر تماس مستقيم ويديويي برقرار کنند.
کاربر مي تواند بر اساس نياز خود يک ويديوي مرتبط ببيند، پيام ويديويي ارسال کند، به پورتال ويديويي متصل شود و با سرويس مورد نظر تماس ويديويي-صوتي دو طرفه برقرار سازد و تمامي اين برنامه بدون قطع کردن تماس ويديويي انجام شود.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا