تعداد کاربران “گرامن فون” به ۱۸ميليون نفر رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز” يک مقام آگاه گفت که تعداد کاربران اين اپراتور  تا پايان سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۶.۵ميليون نفر بوده است.وي که نامش ذکر نشد، اعلام کرد که درآمد کل اين اپراتور از ۲۱۰ميليون دلار درفصل آخر سال گذشته به ۲۲۱ميليون دلار تا پايان فصل اول ۲۰۰۸ رسيده است.اين مقام …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز” يک مقام آگاه گفت که تعداد کاربران اين اپراتور  تا پايان سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۶.۵ميليون نفر بوده است.
وي که نامش ذکر نشد، اعلام کرد که درآمد کل اين اپراتور از ۲۱۰ميليون دلار درفصل آخر سال گذشته به ۲۲۱ميليون دلار تا پايان فصل اول ۲۰۰۸ رسيده است.
اين مقام اگاه درآمد سال گذشته گرامن فون را ۸۰۶ميليون دلار ذکر کرد.
“آندرس جنسن”مدير عامل گرامن فون ،از اين اپراتور به عنوان مشهورترين اپراتور محلي نام برد و خاطر نشان کرد که مسوولان اين اپراتور تمام توان خود را به کار گرفته اند تا در بازار رقابتي محلي و جهاني حضور فعالي داشته باشند.
وي ارايه فناوري هاي نوين و تامين نياز و خواسته هاي کاربران را از سياست هاي راهبردي ايناپراتور اعلام کرد و افزود : گرامن فون بيش از ۱۰هزارو ۶۰۰ سايت اصلي دارد که در ۶هزار و ۱۰۰نقطه مختلف اين کشور احداث شده اند.
تعداد کاربران در بنگلادش  34 ميليون و ۳۷۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۲۳.۱۳درصد مي باشد.
در حال حاضر ۶ اپراتور فعال شامل  “گرامن فون”،”بنگ لينک”،”اکتل”،”وريد”،”سيتي سل”و “تل تاک” در اين کشور وجود دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا