ساموسنگ ۳۰۰ فروشگاه جديد در هند راه اندازي مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بيزينس استاندارد”، سامسونگ اعلام کرد که اين طرح در راستاي سياست هاي اين شرکت براي دوبرابر کردن سهام خود در بازار هند تا پايان سال جاري اجراي مي شود. در همين راستا ارايه ۲۰ محصول جديد از اين شرکت در سال جاري نيز در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بيزينس استاندارد”، سامسونگ اعلام کرد که اين طرح در راستاي سياست هاي اين شرکت براي دوبرابر کردن سهام خود در بازار هند تا پايان سال جاري اجراي مي شود.
در همين راستا ارايه ۲۰ محصول جديد از اين شرکت در سال جاري نيز در دستور کار برنامه هاي سامسونگ قرار دارد.
در حال حاضر سامسونگ در هند ۱۰۰ فروشگاه تلفن همراه دارد.
به گفته مديريت اجرايي سامسونگ ، برپا کردن نمايشگاه هاي اختصاصي تلفن همراه نيز در برنامه کار سامسونگ قرار دارد.
اين مديرت اعلام کرد که  ارايه ۴۰ محصول جديد از اهداف جديد ما بوده است که تا کنون ۲۲ محصول در هند ارايه شد و بقيه محصولات نيز تا پايان سال جاري ارايه مي شود.
در حال حاضر سهم سامسونگ در بازار هند ۸-۷ درصد است و اين شرکت تصميم دارد تا پايان سال جاري سهام خود را در بازار هند دو برابر کند.
براساس گزارش سامسونگ ، در سال ۲۰۰۸ حدود ۱۰۰ ميليون دستگاه تلفن همراه در هند به فروش خواهد رسيد که ۷۵ درصد آنها مجهز به سيستم GSM هستند.
علاوه بر اين شرکت سامسونگ به منظور افزايش فروش تلفن هاي همراه با بازيگر معروف هندي “امير خان” نيز قرارداد همکاري بسته است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا