سرعت پهن باند ها نصف ميزاني است که قبلا پيش بيني شده بود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ايت پرو”، بر اساس تحقيقاتي که توسط متخصصان بريتانيايي انجام شده سرعت پهن باند ها در اين کشور بسيار آهسته تر از آن چيزي است که قبلا اعلام  شده بود. متخصصان پهن باند اعلام کردند سرعت متوسط پهن باند ها ۴۶/۱ مگابايت در ثانيه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ايت پرو”، بر اساس تحقيقاتي که توسط متخصصان بريتانيايي انجام شده سرعت پهن باند ها در اين کشور بسيار آهسته تر از آن چيزي است که قبلا اعلام  شده بود.
متخصصان پهن باند اعلام کردند سرعت متوسط پهن باند ها ۴۶/۱ مگابايت در ثانيه است ؛ درصورتي که در تحقيقي که قبلا انجام شده بود اين سرعت ۹۵/۲ مگابايت در ثانيه پيش بيني شده بود.
اين تحقيق در فاصله زماني فوريه تا مارچ انجام شده بود و با آزمايش ۱۲۱۳ اتصالات پهن باند بيشترين سرعت دانلود را براي وودافون با ۳/۲ مگابايت در ثانيه پيش بيني کرده بود.
بر اساس تحقيق ياد شده سرعت پهن باند هاي  T-Mobile 1/1 مگابايت در ثانيه و شرکت هونگ کونگي تري ،۱ مگابايت در ثانيه پيش بيني شده بود.
سرعت متوسط آپلود که در تماس هاي صوتي اهميت زيادي دارد نيز ۳۸/۰ مگابايت در ثانيه پيش بيني شده بود.
به گفته  “ويليام هاروي” مدير بخش فني پهن باندها، توليد کنندگان پهن باند ها نبايد روي سرعت اتصالاتي تاکيد داشته باشند زيرا نکته مهمتر پوشش دهي شبکه اين پهن باند ها در مناطق مختلف است.
وي ادامه مي دهد: عقب بودن پهن باند ها از خطوط ثابت يک امر کاملا طبيعي است زيرا اين فن آوري جديد است و براي پيشرفت نياز به فرصت و زمان دارد.
با اين حال توليد کنندگان اين پهن باند ها نبايد سرعت هاي غير واقعي را براي پهن باند ها پيش بيني کنند.
۱۱۲/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا