MTS بلاروس از ارايه فناوري هوشمند دراين کشور خبر داد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:پلتفورم DSTKبا مديريت سرويس dynamic STK-menuاين امکان را در اختيار کاربران اپراتور MTSقرار مي دهد که به سرويس هاي متنوع اطلاعاتي و سرگرمي تلفن همراه دسترسي پيدا کنند.وي که نامش ذکر نشد، همچنين افزود:پلتفورم جديد  به خاطر انعطاف پذير ي فوق …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:پلتفورم DSTKبا مديريت سرويس dynamic STK-menuاين امکان را در اختيار کاربران اپراتور MTSقرار مي دهد که به سرويس هاي متنوع اطلاعاتي و سرگرمي تلفن همراه دسترسي پيدا کنند.
وي که نامش ذکر نشد، همچنين افزود:پلتفورم جديد  به خاطر انعطاف پذير ي فوق العاده اي که دارد در پيکر بندي سرويس ها و منو نمونه ها به اپراتورها کمک مي کند.
“ولاديمير گيو”مدير کل فناوري هاي هوشمند سيترونيک  با  اعلام رضايت از همکاري اين شرکت با سه شرکت Giesecke، Devrientو Sicap AGاعلام کرد که طرح مذکور اين توانايي را در اختيار اپراتورها قرار مي دهد که راهکارها ي مرورگر دايناميک را در اختيار کاربران خود قرار دهند.
تعداد کاربران در بلاروس تا دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي حدود هفت ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۷۲درصد اعلام شده است.
در اين کشور چهار اپراتور ارتباطي فعال وجود داردکه MTS با بيش ازسه ميليون کاربر رتبه اول را در جدول رده بندي به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا