عرضه بدون نوسان قيمت سيم کارت هاي همراه اول،تا ليا و ايرانسل در بازار تهران

“علي جليلي” در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: برابر بودن عرضه و تقاضا براي خريدوفروش سيم کارت ها باعث شده تا اين کالا با ثبات قيمت مشخصي در بازار عرضه شود.هم اکنون سيم کارت هاي ثابت و اعتباري ايرانسل با بهاي يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و ۱۰۰ هزار ريال در مناطق پنج …

“علي جليلي” در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: برابر بودن عرضه و تقاضا براي خريدوفروش سيم کارت ها باعث شده تا اين کالا با ثبات قيمت مشخصي در بازار عرضه شود.
هم اکنون سيم کارت هاي ثابت و اعتباري ايرانسل با بهاي يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و ۱۰۰ هزار ريال در مناطق پنج گانه تهران عرضه مي شود.
در همين حال بازار سيم کارت هاي تاليا نيز با ثبات قيمت مشخصي مانند سابق (۴۵۰ هزار ريال) در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
 سيم کارت کارکرده کد يک همراه اول به بهاي پنج ميليون و ۴۰۰ هزار ريال خريداري مي شود و به بهاي پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت صفر کدهاي دو، سه و چهار به ترتيب با بهاي پنج ميليون و ۴۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي کارکرده کدهاي دو،سه، چهار به ترتيب با قيمت چهار ميليون ريال، سه ميليون و ۲۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۷۵۰ هزار ريال  معامله مي شود.
سيم کارت هاي صفر کدهاي “۵”، “۶”،”۷″ و “۸” به ترتيب به قيمت سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۷۵۰ هزار ريال و دوم ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
همچنين سيم کارت کارکرده کدهاي فوق به ترتيب با قيمت دو ميليون و ۵۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
در همين حال سيم کارت هاي اعتباري همراه اول نيز بدون نوسان قيمت مانند سابق تا سقف ۵۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا