ويروس ها، گوشي هاي تلفن همراه را تهديد مي کنند

به گزارش خبرنگار موبنا،  امروزه  به دليل  اتصال گوشي‌‏هاي تلفن همراه به شبكه جهاني اينترنت موجب شده  تا بسياري از ويروس ها  وارد گوشي تلفن همراه شده و برنامه هاي موجود در آن را مختل کنند. بسياري از اين ويروس‌‏ها  پس از ورود به گوشي تلفن همراه، اسامي ذخيره شده در دفترچه تلفن همراه را …

به گزارش خبرنگار موبنا،  امروزه  به دليل  اتصال گوشي‌‏هاي تلفن همراه به شبكه جهاني اينترنت موجب شده  تا بسياري از ويروس ها  وارد گوشي تلفن همراه شده و برنامه هاي موجود در آن را مختل کنند.
بسياري از اين ويروس‌‏ها  پس از ورود به گوشي تلفن همراه، اسامي ذخيره شده در دفترچه تلفن همراه را پاک کرده و اجراي برنامه ها را با اختلال همراه مي سازد.
در همين حال قابليت بلوتوث گوشي‌‏هاي تلفن همراه که در اين روزها  داراي کارايي بالايي است از ديگر  کانال هايي به شمار مي آيد كه امكان انتقال ويروس در شبكه گوشي‌‏هاي تلفن همراه را به سرعت بالايي تشديد مي‌‏كند.
از اين رو بسياري از تحليل‌‏گران حوزه فناوري اطلاعات معتقدند كه سيستم‌‏هاي امنيتي گوشي‌‏هاي تلفن همراه حتي گوشي‌‏هاي تلفن همراه هوشمند نيز نمي‌‏‌‏توانند در مقابل ويروس‌‏هاي جديد مقاومت كنند به همين جهت  نياز به طراحي آنتي ويروس‌‏هاي مختص گوشي‌‏هاي تلفن همراه به شدت احساس مي‌‏شود. ۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا