نصب مرکز تماس (Call center) روي صندوق‌هاي پستي شخصي

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي   وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات محمد حسن محبيان عراقي، رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت پست اظهار داشت: سال جاري، طرح ايجاد صندوق‌هاي شخصي الکترونيکي در تمامي استان‌هاي کشور اجرايي خواهد شد  اين طرح در سال  گذشته  به صورت پايلوت در دو منطقه پستي شهر …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي   وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات محمد حسن محبيان عراقي، رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت پست اظهار داشت: سال جاري، طرح ايجاد صندوق‌هاي شخصي الکترونيکي در تمامي استان‌هاي کشور اجرايي خواهد شد  اين طرح در سال  گذشته  به صورت پايلوت در دو منطقه پستي شهر تهران اجرا شد.
وي افزود: پيش از اين افرادي که داراي صندوق پستي شخصي بودند، مي‌بايست براي دريافت مرسولات خود، به صورت تصادفي به واحدهاي پستي مراجعه مي کردند که با نصب سيستم الکترونيکي مذکور، مراجعه غير ضروري به اين واحدها حذف شده است.
محمد حسن محبيان عراقي در خصوص مزاياي راه‌اندازي اين سيستم، گفت: به کمک اين سيستم، از تأخير در دريافت مرسولات جلوگيري خواهد شد و همچنين بر اساس سياست‌هاي اساسي دولت، سفرهاي زايد درون شهري نيز کاهش، خواهد يافت.
وي خاطر نشان کرد: پايلوت اين طرح در سال گذشته در دو منطقه پستي شهر تهران اجرا شد که با استقبال بسيار خوب صاحبان صندوق‌هاي پستي شخصي مواجه بود و با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، سال جاري نيز در سطح کشور عملياتي خواهد شد.
مدير عامل شرکت پست با بيان اين مطلب که صندوق هاي پستي شخصي به درخواست مشتريان و به منظور قرار گرفتن مرسولات مهم از جمله پست پيشتاز ايجاد مي‌شود، تصريح کرد: متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به واحدهاي پستي مورد نظر خود و تشکيل پرونده، نسبت به دريافت اين صندوق‌ها و يا تجهيز آن‌ها به سيستم الکترونيکي، اقدام کنند.
رئيس هيات مديره پست اظهار داشت: از سوي ديگر و طي سال گذشته، تجهيزات الکترونيکي روي صندوق‌هاي پستي شهري، نيز نصب شده است تا زمان تخليه اين صندوق‌ها را گزارش و موجب جلوگيري از تأخير در تحويل نامه‌ها به متقاضيان شود.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا