پلتفورم بلوتوث با قابليت تبديل متن به صوت و تشخيص صوت ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موبايل تک نيوز”، CSR با کمک شرکت هاي NowSpeak  و  Rubidium مي تواند تجهيزات هندزفري و هدست اتومبيل را با تجربه جديد تبديل متن به صوت و کاربرد تشخيص صوت را به کاربر ارايه دهد.پلتفورم BlueCore5-Multimedia  پيشگام صنعت CSR تنها دستگاه بلوتوثي در بازار است …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موبايل تک نيوز”، CSR با کمک شرکت هاي NowSpeak  و  Rubidium مي تواند تجهيزات هندزفري و هدست اتومبيل را با تجربه جديد تبديل متن به صوت و کاربرد تشخيص صوت را به کاربر ارايه دهد.
پلتفورم BlueCore5-Multimedia  پيشگام صنعت CSR تنها دستگاه بلوتوثي در بازار است که از DSP و حافظه روي تراشه اي برخوردار است، اين امکانات سبب مي شود سطح بي سابقه اي از کيفيت صوتي و عملکردي زمان استفاده از بلوتوث به کاربر نهايي ارايه کند.
CSR با ترکيب گفتاري و تکنولوژي تشخيص صوت، کنترل سريعي را در زمان ارتباط از طريق هدست بلوتوث يا تجهيزات درون اتومبيل به کاربر ارايه مي دهد.
زماني که از طريق تلفن همراه يک تماس دريافت شد، موتور ترکيب گفتاري نام يا شماره تماس گيرنده را اعلام مي کند و به کاربر امکان مي دهد تصميم بگيرد به تماس پاسخ دهد يا خير و از SR (تکنولوژي تشخيص صوت ) براي پاسخ گويي به تماس و بدون نياز به فشار هيچ دکمه اي استفاده کند.
ترکيب گفتاري همچنين مي تواند به عنوان راهنماي وضعيت اتصالي و تطبيق بلوتوث با تلفن همراه استفاده شود و نام موسيقي در حال پخش را از طريق بلوتوث به کاربر اعلام مي کند.
همچنين اين امکان براي کاربران فراهم مي شود که به سادگي و به امن ترين روش از طريق دستور صوتي طيف وسيعي از عملکردها را شامل قبول يا رد تماس دريافتي، شماره گيري صوتي، کنترل و انتخاب موسيقي و ساير موارد را کنترل کنند.
نرم افزار تبديل متن به صوت تمام زبان هاي مهم را در دستگاه بلوتوث پوشش مي دهد.
تکنولوژي تشخيص صوت براي کار در شرايط واقعي طراحي شده است و صداي اضافي محيط را گرفته و صداهاي نا خواسته را رد مي کند.
تکنولوژي هاي تشخيص صوت و تبديل متن به صوت از قابليت کارکرد جداگانه و با يکديگر برخوردارند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا