سرويس هاي جديد گوشي هاي کشويي تي موبايل در انگليس

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “استريم مگ”، کاربران اين گوشي ها مي توانند ابتدا توضيح کوتاه کاربردها و سرويس ها ي جديد را خوانده و حتي قبل از دانلود کاربرد آنها را ببينند و سپس مي توانند محتوي را به طور بي سيم از سرويس هاي Sidekick  در انواع گوشي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “استريم مگ”، کاربران اين گوشي ها مي توانند ابتدا توضيح کوتاه کاربردها و سرويس ها ي جديد را خوانده و حتي قبل از دانلود کاربرد آنها را ببينند و سپس مي توانند محتوي را به طور بي سيم از سرويس هاي Sidekick  در انواع گوشي هاي کشويي در عرض چند ثانيه دانلود کنند. 
اين سرويس ها و محتواها شامل بازي هاي رايج از قبيل Pac-Man، زنگ موبايل سازندگان مشهور، زمينه و تصاوير پس زمينه، همچنين کاربردهاي Web 2.0 هستند.
هزينه اوليه از ۲ پوند براي زنگ موبايل شروع شده و تا ۵ پوند براي بازي ها و کاربردهاي پيشرفته تر مي رسد.
شرکت Danger در انگليس کاتالوگ محتوا هاي گوشي هاي کشويي تي موبايل را به عنوان قسمتي از نرم افزار و سرويس هاي خود به اپراتورها ارايه مي دهد.
اين کاتالوگ به کاربران امکان مي دهد کاربردها و محتواهاي جديد را ديده و با چند کليک در گوشي خود دانلود کنند.
موسسه Mobile Entertainment Forum گزارش داده است که به طور کل از هر ۵ دانلود يک دانلود نا موفق است، اما شرکت “دنجر” گزارش داده از آنجا که تمام اين کاربردها آزمايش شده اند، دانلود آنها نيز امن است.
تمام کاربردها به طور اختصاصي براي گوشي هاي کشويي طراحي شده اند، بنابراين بازي ها و کاربردها از قابليت ارتباط با ساير کاربردهاي گوشي مانند push email، پيام فوري، و جستجوگر کامل وب html برخوردارند.
تي موبايل اپراتور آلماني است که در کشورهاي مختف حضور فعالي دارد.
اين اپراتور در سال ۲۰۰۷ميلادي  113 ميليون نفر کاربر تلفن همراه در سراسر جهان داشت.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا