سوني اريکسون ۳/۲۲ ميليون دستگاه گوشي فروخت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين ميزان فروش تا ۱۹ مارس اعلام شده که نسبت به همين زمان در سال گذشته ۲ درصد رشد داشته است.با اين حال اين ميزان در مقايسه با شمار گوشي هاي فروخته شده در فصل چهارم ۲۰۰۷ که ۸/۳۰ ميليون دستگاه گوشي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين ميزان فروش تا ۱۹ مارس اعلام شده که نسبت به همين زمان در سال گذشته ۲ درصد رشد داشته است.
با اين حال اين ميزان در مقايسه با شمار گوشي هاي فروخته شده در فصل چهارم ۲۰۰۷ که ۸/۳۰ ميليون دستگاه گوشي بود، کاهش نشان مي دهد.
اما اين کاهش بها و فروش قابل درک است زيرا فصل اول هر سال معمولا کمترين ميزان فروش و فصل آخر هر سال که به تعطيلات آخر سال منتهي مي شود ،بيشترين ميزان فروش شرکت ها است.
همچنين ميانگين قيمت فروش از ۱۳۴ يورو در فصل اول به ۱۲۱ يورو رسيد که اين شايد به دليل اين است که تعداد کمتري از گوشي هاي گران قيمت اين برند فروخته شده است.
سوني اريکسون با اينميزان فروش باز هم نمي تواند با ميزان فروش نوکيا در همين دوره زماني که ۵/۱۱۵ ميليون بود،  مقايسه شود.
با اين حال تا پايان سال ۲۰۰۸ پيش بيني مي شود که سوني اريکسون با عرضه گوشي هاي  Xperia X1 و  Paris/P5به موفقيت بيشتري دست يابد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا