افزايش سود خالص شرکت جند مليتي زاين

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات اگاه در اين باره گفت :  درآمد ناخالص اين اپراتور در طول اين فصل حدود يک ميلياردو ۶۷۳ميليون دلار گزارش شده است که رشدي ۲۳درصدي را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان مي دهد.وي که نامش ذکر نشد ، افزود : تعداد کاربران اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات اگاه در اين باره گفت :  درآمد ناخالص اين اپراتور در طول اين فصل حدود يک ميلياردو ۶۷۳ميليون دلار گزارش شده است که رشدي ۲۳درصدي را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان مي دهد.
وي که نامش ذکر نشد ، افزود : تعداد کاربران اين اپراتور نيزسال به سال در حال افزايش است به طوري که آمارها تعداد مشترکان فعال اين اپراتورراتا پايان مارس ۲۰۰۸ميلادي بيش از ۴۵ميليون نفر اعلام کرده اند.
“سد البرک” مدير عامل زاين ضمن اشاره به وضعيت مالي خوب اين اپراتور در سال ۲۰۰۷تصريح کرد که روند رشد  درامدو سود شرکت در فصل اول ۲۰۰۸ادامه خواهد يافت و انتظار داريم تعداد کاربران ما تا پايان سال۲۰۱۱ ميلادي به ۱۱۰ميليون نفر برسد.
البرک گفت:سياست هاي جديد اپراتور بر پايه ارايه سرويس هاي بهترو با کيفيت ترو سرمايه گذاري بيشتر در شبکه ها ي مختلف به منظور سلطه هر چه بيشتر بر بازار خاورميانه ،آفريقا و بخش هاي ديگر جهان متمرکز شده است.
زاين شرکت ارتباط از راه دور چند مليتي است و کشورهاي مختلف از جمله   کويت،بحرين و عربستان سعودي در آن سهم دارند.
 اين شرکت در  لبنان ،عراق،بورکينا فاسو،چاد،جمهوري کنگو،گابون ،کنيا،ماداگاسکارو چند کشور آفريقايي ديگر سرويس هاي خود را ارايه مي دهد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا