جهت يابي منسجم و اتصال به اينترنت با سرعت بالا

به گزارش موبنا روابط عمومي نوکيا اعلام کرد که گوشي  N82وسيله اي است که از پيش مجهز به نقشه هاي GCC شده و به مدت سه ماه داراي جهت ياب گويا است.اين گوشي هم سفري لايق مجهز به دوربيني  5 مگاپيکسلي،  لنز زايس و فلاش گزنون و قابليت فوکوس اتوماتيک است که مي تواند تمام …

به گزارش موبنا روابط عمومي نوکيا اعلام کرد که گوشي  N82وسيله اي است که از پيش مجهز به نقشه هاي GCC شده و به مدت سه ماه داراي جهت ياب گويا است.
اين گوشي هم سفري لايق مجهز به دوربيني  5 مگاپيکسلي،  لنز زايس و فلاش گزنون و قابليت فوکوس اتوماتيک است که مي تواند تمام تجربيات سفر شما رابه صورت عکس يا ويديو و با کيفيت بالا درحافظه اي ۸ گيگابايتي ثبت کند.
گوشي N82با داشتن جهت يابي منسجم و اتصال به اينترنت با سرعت بالا، آميزه اي از پيشرفته ترين امکانات بوده و در گروه گوشي هاي سري N  نوکيا قرار گرفته است. کامپيوتر چند رسانه اي N82 با رنگ مشکي براق، نقشه هايGCC   و کشورهاي منتخب اروپا را همراه با امکان دانلود کردن اطلاعات بيشتر، از ابتدا در اخيار مشتري قرار داده و داراي جهت ياب گويايي است که مي توان به مدت سه ماه از آن بهره برد.
اين گوشي افراد را قادر مي سازد که مشخصات تصاوير ذخيره شده را داشته و اين تصاوير نه تنها بر مبناي تاريخ، بلکه بر اساس مکان نيز قابل ذخيره شدن هستند؛ اين امر سبب مي شود که بخش هاي مربوط به عکاسي در اين گوشي افزايش يابند که عبارت از يک دوربين ۵ مگاپيکسلي، لنز کارل زايس و فلاش گزنون N82 است که نه تنها به مصرف کنندگان اين امکان را مي دهدکه عکس هاي فوق العاده تهيه کنند، بلکه با شبکه اتصال پيشرفته خود به آنها کمک مي کند تا بتوانند به راحتي اکتشافات، سفرها و موقعيت هاي خود را با يکديگر تقسيم کنند.
هنري ماتيلا، رئيس گروه کاوشگران (Explore) خاورميانه و آفريقاي شمالي در اين باره معتقد است :N82  به منظور داستان سرايي ساخته شده است؛ اين گوشي مشکي، با کمک دوربيني که به شکل لبه بال به آن متصل شده، اکتشافات و سفرهاي افراد را در خود ذخيره مي سازد.
وي گفت:درون اين گوشي GPS-A کار گذاشته شده که به افراد کمک مي کند تا با به اشتراک گذاشتن اطلاعات و مختصات جغرافيايي، به کمک مجموعه متنوعي از امکانات ارتباطي مثل Wi-Fi وHSDPA  بتواند مکان هاي جديد را شناسايي کنند.
وي ادامه داد:ما به مصرف کنندگان کمک مي کنيم که بتوانند لحظات هيجان انگيز خود را بدون هيچ تاخيري، در اختيار يکديگر بگذارند.
براساس اين گزارش هنگامي که نوبت به قابليت هاي دوربين مي رسد، گوشي مشکي براق N82 مسافران و مشتاقان عکاسي را به حيرت وا مي دارد.
دوربين ۵ مگاپيکسلي همراه با فلاش پرقدرت گزنون، لنز کارل زايس، عمکرد فوق العاده سريع دوربين، اتوفوکوس با لامپ اختصاصي کمکي، گرفتن عکس بدون تاخير و کيفيتي مشابه با DVD اين اطمينان را به شما مي دهند که بتوانيد لحظات خاص را، حتي در نور کم با بهترين کيفيت ثبت کنيد.
گوشي N82 با استفاده از امکانات GPS-A وکيفيت بالا تصويري به طور خودکار اطلاعات موقعيت جغرافيايي ثبت شده را ضميمه تصوير کرده و امکان اين که بتوان محل دقيق عکاسي درنقشه اينترنتي يا نقشه موجود در گوشي را مشاهده کرد به مسافر مي دهد.
مصرف کنندگان مي توانند در هنگام به اشتراک گذاشتن، تصاوير را مستقيما با سرويس هايي مانندIkbis يا Vox بصورت اينترنتي ارسال کنند.
مصرف کنندگان مي توانند با نصب برنامه Sports Tracker ، مسيرهاي ورزشي و مسافرتي خود را در وب سايت   Sports Tracker با ديگران به اشتراک بگذارند ؛بعلاوه تصاويري از موقعيت هاي جغرافيايي. برنامه Sports Tracker، برنامه اي با امکانات GPS (مختصات يابي) است که در گوشي هاي هوشمند نوکيا قابل اجرا است.
اطلاعاتي مانند سرعت، فاصله (مسافت) و زمان به طور خودکار توسط نرم افزار ثبت مي شوند و مي توان آنها را با ديگران به اشتراک گذاشت.
اين گوشي  کارت حافظه ميکرو ۸ گيگابايت را پشتيباني مي کند که سبب مي شود گوشي ۳۶۰۰ تصوير را با کيفيت بالا در خود جاي داده، قدرت ضبط ۵ ساعت تصويربرداري با کيفيت بالا را داشته و ۶ هزار آهنگ و يا کل نرم افزارهاي نقشه اي را  در اختيار مصرف کننده قرار دهد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا