کاهش ۲۵۰ هزار ريالي گوشي W910 سوني اريکسون در بازار تلفن همراه تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، اين مدل نسل سوم گوشي هاي تلفن همراه که با حرکات اعضاي بدن کاربر کنترل مي شود به دليل افزايش عرضه با کاهش قيمت فوق روبرو شد. اين گوشي کشويي که به تازگي به بازار جهاني وارد شده، با گارانتي متفرقه به بهاي سه ميليون و ۹۵۰ هزار ريال در بازار …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين مدل نسل سوم گوشي هاي تلفن همراه که با حرکات اعضاي بدن کاربر کنترل مي شود به دليل افزايش عرضه با کاهش قيمت فوق روبرو شد.
اين گوشي کشويي که به تازگي به بازار جهاني وارد شده، با گارانتي متفرقه به بهاي سه ميليون و ۹۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران معامله مي شود.
اين گوشي در حدود يک ماه گذشته به بهاي چهار ميليون و ۲۰۰ هزار ريال  فروخته مي شد.
گوشي W910  در سال ۲۰۰۷عنوان بهترين گوشي را کسب کرد و در سيزدهمين کنگره جهاني تلفن همراه جايزه بهترين ها را به خود اختصاص داد.
اين گوشي از تکنولوژي جديدي به نام sensme برخوردار است که در حين گوش دادن موسيقي مي توان بدون لمس کردن دکمه ها و با تکان دادن اعضاي بدن دکمه هايي نظير stop، play و next را اجرا کرد. به عنوان مثال در حين پخش موسيقي با وجود تکنولوژي sensme مي توان با تعريف حرکت اعضاي بدن مانند تکان دادن دست، سر و ساير اعضاي بدن، بدون لمس دکمه هاي play، stop ، next،… بر اين گوشي احاطه کامل داشت.
سوني اريکسون W910 يک گوشي جديد slider است که در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ ميلادي (خرداد ۸۶) وارد بازار جهاني شده است. اين گوشي داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲هزار و ۱۴۴ رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل،دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي با قابليت بزرگنمايي ۵/۲ برابر است. همچنين اين گوشي با دو رنگ بندي متفاوت زرشکي و مشکي داراي حافظه داخلي ۴۰ مگابايت،حافظه جانبي Memory Stick Micro M2 و مجهز به نسخه دوم فناوري بلوتوث است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا