موتورولا تکنولوژي وايمکس را گسترش مي دهد

 به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تريد عربيا”،اين تکنولوژي وايمکس موتورولا براي پشتيباني کاربردهاي خطوط ثابت، و کاربردهاي تلفن همراه طراحي شده است.WAP 450 از واحد کنترلي جديد که بر مبناي پهن باند نسل چهارم است، استفاده مي کند و از تجهيزات کوچکتر و RF قويتري برخوردار بوده که مي تواند …

 به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تريد عربيا”،اين تکنولوژي وايمکس موتورولا براي پشتيباني کاربردهاي خطوط ثابت، و کاربردهاي تلفن همراه طراحي شده است.
WAP 450 از واحد کنترلي جديد که بر مبناي پهن باند نسل چهارم است، استفاده مي کند و از تجهيزات کوچکتر و RF قويتري برخوردار بوده که مي تواند پوشش دهي و ظرفيت را افزايش دهد.
RF انتقال دهنده و دريافت کننده ارتباطات بي سيم، انتقال داده هاي بي سيم، و کنترل از راه دوراست.
اين محصول جديد در باندهاي فرکانسي ۳/۲ گيگاهرتز، ۵/۲ گيگا هرتز و ۵/۳ گيگا هرتز که توسط اپراتورهاي وايمکس در سراسر جهان استفاده مي شوند، قابل دسترسي است.
اين تکنولوژي تشخيص ورودي ها و خروجي هاي چندگانه را امکان پذير مي سازد و در نتيجه عملکرد افزايش يافته و ضريب نفوذ ساختمان و پوشش کامل همراه را بوجود مي آورد.
تکنولوژي WAP 450  با بهره گيري از فيبر نازک که انرژي کمتري مصرف مي کند، سرعت و انعطاف پذيري نصب را افزايش داده و تجهيزات ساده تري را نصيب اپراتورها مي کند.
اين تکنولوژي که در فصل چهارم ۲۰۰۸ ارايه مي شود، مخصوص اپراتورها بوده و دايره گسترش شبکه را افزايش مي دهد.
 موتورولا هم اکنون با ا۸ کشور دنيا ۱۹ قرارداد وايمکس ۸۰۲.۱۶e  دارد.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا