تعداد کاربران ۳G تايوان به ۱۰ميليون نفر خواهد رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده تعداد کاربران اين بخش از صنعت تلفن همراه در اين منطقه تا پايان سال گذشته به ۶ميليون و ۹۱۰هزار نفر رسيد که نسبت به سال ۲۰۰۶ميلادي ۱۶.۵درصدرشد داشته است.در اين گزارش همچنين اعلام شد که در اين مدت  شمار کاربران فناوري نسل دوم ۴.۲ …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده تعداد کاربران اين بخش از صنعت تلفن همراه در اين منطقه تا پايان سال گذشته به ۶ميليون و ۹۱۰هزار نفر رسيد که نسبت به سال ۲۰۰۶ميلادي ۱۶.۵درصدرشد داشته است.
در اين گزارش همچنين اعلام شد که در اين مدت  شمار کاربران فناوري نسل دوم ۴.۲ درصد کاهش داشته و تا پايان سال گذشته ميلادي به ۱۵.۹درصد رسيد.
 ضرب نفوذ تلفن همراه تايوان ۱۰۵.۸درصد اعلام شده است.
گزارش همچنين به وضعيت پيام هاي کوتاه پرداخته و آورده است و کار بران تلفن همراه تايوان در سال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از يک ميليارد پيام کوتاه مبادله کردند که اين رقم نسبت به سال ۲۰۰۶ميلادي ۲۶درصد رشد داشته است.
اين آمارها نشان مي دهد که هر کاربر به طور متوسط در يک ماه ۱۸پيام و در يک فصل ۵۴پيام کوتاه ارسال کرده است.
براساس اين گزارش ، ميزان دسترسي به اينترنت در سال گذشته حدود ۷.۸درصد افزايش يافته و به يازده ميليون و۸۶۰هزار نفر رسيده است که از اين تعداد، حدود ۵۵درصد آنها با استفاده از گوشي هاي نسل سومي از سرويس هاي اينترنت استفاده مي کند و ۳۲درصد نيز با استفاده از شبکه هاي GPRS به اين سرويس ها دسترسي دارند.
تعدا کاربران تلفن همراه در تايوان با توجه به آمار سال ۲۰۰۷ ميلادي ۲۲ميلون و ۸۷۰ نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۰۰.۲درصد  اعلام شده است.
در تايوان  9اپراتور ارتباطي سرويس هاي خود را ارايه مي دهند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا