“يو فون” سرويس SMS صوتي در پاکستان راه اندازي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “دولوپينگ تله کام”، شرکت Kirusa فروشنده جهاني SMS صوتي و ارايه دهنده سرويس هاي ارزش افزوده تلفن همراه است.مشترکان Ufone در سراسر پاکستان مي توانند پيام هاي شخصي سازي شده Awaz SMS را از طريق شبکه هاي تلفن همراه در پاکستان به دوستان و خانواده …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “دولوپينگ تله کام”، شرکت Kirusa فروشنده جهاني SMS صوتي و ارايه دهنده سرويس هاي ارزش افزوده تلفن همراه است.
مشترکان Ufone در سراسر پاکستان مي توانند پيام هاي شخصي سازي شده Awaz SMS را از طريق شبکه هاي تلفن همراه در پاکستان به دوستان و خانواده خود ارسال کنند.
تمامي کاربران اعتباري و دايمي يوفون مي توانند از اين سرويس استفاده کنند.
شرکت Kirusa براي ارايه اين سرويس به Ufone کاربرد پيام صوتي و پلتفورم هاي چند وجهي را بکار برده و آن را با شبکه Ufone در اسلام آباد ترکيب کرده است.
تکنولوژي SMS صوتي به مشترکان امکان مي دهد که پيام هاي صوتي سريع را به کاربران تلفن همراه خود ارسال کنند. با استفاده از اين سرويس ديگر نيازي به تايپ پيام نيست و در عوض کاربران مي توانند صداي خود را تا ۳۰ ثانيه ضبط کرده و ارسال کنند.
مشترک Ufone تماسي از شبکه دريافت مي کند که وي رابه پيام صوتي دريافت شده متصل مي کند و اگر دريافت کننده در شبکه ديگري باشد مي تواند با گرفتن يک شماره از پيش تعيين شده به پيام ضبط شده دسترسي پيدا کند.
مشترک Ufone پس از گوش دادن به پيام مي توانند از طريق صوت، به پيام  Awaz SMS پاسخ داده و يا آن را دوباره براي شخص ديگر ارسال کنند.
هزينه ارسال هر پيام صوتي ۱۸سنت  و گوش دادن به پيام براي بار اول رايگان اما براي دفعات بعدي به ازاي هر دقيقه ۱۲سنت است.
تعداد کاربران تلفن همراه در پاکستان بيش از ۷۶ميليون نفر است و يوفون با داشتن ۲۵ درصد سهم در اين بازار، دومين اپراتور بزرگ اين کشور است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا