MOTOROKR U9 به بازار هند عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل شات، اين گوشي با ويژگي هاي بلوتوث استريو، فناوري CrystalTalk، کنترل حسي و صفحه نمايش خارجي منحصر به فرد که قابليت تغيير دارد و از محافظ صفحه بسيار جالبي برخوردار است. اين گوشي داراي قابليت دسترسي لمسي به فهرست آهنگ ها و نيز امکان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل شات، اين گوشي با ويژگي هاي بلوتوث استريو، فناوري CrystalTalk، کنترل حسي و صفحه نمايش خارجي منحصر به فرد که قابليت تغيير دارد و از محافظ صفحه بسيار جالبي برخوردار است.
اين گوشي داراي قابليت دسترسي لمسي به فهرست آهنگ ها و نيز امکان مکث و توقف موسيقي هنگامي که شنيدن صداي زنگ است.
ROKR U9 از ويندوز مديا پلير مايکروسافت۱۱ و بسياري از فايل هاي صوتي همچون ويندوز WMAv10 به اضافه Janus DRM، , MP3, AACو AAC+, AAC+  پشتيباني مي کند.
اين گوشي داراي صفحه نمايش داخلي  2 اينچي QVGAو۲۶۲ هزار رنگ است.
اين گوشي همچنين از ۲۵ مگابايت حافظه داخلي به اضافه کارت حافظه microSD که امکان ارتقاي حافظه را تا ۴ گيگابايت فراهم مي کند، کليدهاي ديجيتالي براي کنترل موسيقي، دوربين ۲ مگاپيکسل با قدرت زوم ۸x و امکان ضبط ويديو و USB 2.0 براي انتقال و دسترسي به اطلاعات برخوردار است.
اين گوشي داراي قابليت Music ID است که امکان تشخيص آهنگ را هنگامي که به آن گوش مي دهد، فراهم مي کند به اين شکل که اطلاعات راجع به آهنگ و خواننده آن در آلبوم و فايلها ذخير مي شود.
اين گوشي درحال مکالمه ۴۳۰ دقيقه و در حال آماده باش ۳۵۰ دقيقه شارژ نگه مي دارد.
گوشي  ROKR U9 در ماه مي به بازار هند عرضه مي شود اما هنوز اطلاعي در باره قيمت آن اعلام نشده است.
۱۳۵/   14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا