شمار کاربران بانک همراه به ۸۱۶ مميليون نفر مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در گزارش اين مرکز امده پيش بيني مي شود تعداد اين کاربران در فاصله سالهاي ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ ميلادي ده برابر افزايش يابد.ژوپيتر گفت:پردازش هاي مالي در جهان امروز نياز به راهکارهاي نوين با شرايط ساده و سريع را مي طلبد که اين امر دليلي بر ارايه سرويس …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در گزارش اين مرکز امده پيش بيني مي شود تعداد اين کاربران در فاصله سالهاي ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ ميلادي ده برابر افزايش يابد.
ژوپيتر گفت:پردازش هاي مالي در جهان امروز نياز به راهکارهاي نوين با شرايط ساده و سريع را مي طلبد که اين امر دليلي بر ارايه سرويس هاي متنوع تلفن همراه همانند سرويس هاي اطلاعات مالي ،انتقال سرمايه،پرداخت و نمايش  صورت حساب و سرويس هاي مديريت حساب و مشتري مي باشد.
بر اساس اين گزارش شمار پردازش هاي مالي بانک همراه از ۲ميلياردو ۷۰۰ميليون دلار در سال ۲۰۰۷ به ۳۷ميليارد دلار در سال ۲۰۱۱ خواهد رسيد.
ژوپيتر اعلام کرد :با وجود تقاضاي بالا ومناسب بودن امکاناتي که اين سرويس در اختيار کاربران قرار مي دهد موانعي بر سر راه توسعه و کاربرد مناسب اين سرويس وجود دارد که ايين نامه هاي مالي،پرداخت هزينه هاي معاملاتي و مواردي ديگر از جمله اين مشکلات به شمار مي آيند.
اين مرکز، اتخاذ تصميمات مناسب و سياست هاي حساب شده را از جمله راهکارهاي مورد نياز براي غلبه بر مشکلات پيش روي اين فناوري عنوان کرد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا