نوکيا گوشي ۶۲۱۲ کلاسيک را معرفي کرد

به گزارش خبرنگار موبنا، NFC يا Near Field Communications يك فناوري ارتباطي بي‌سيم مبتني بر RFID در برد كوتاه است.وقتي دو وسيله داراي بلوتوث ۱.۲، هر دو مجهز به فناوري NFC نيز باشند، مي‌توان با نگاه داشتن اين دو وسيله در فاصله دو تا سه اينچي از هم بدون نياز به فعال كردن بلوتوث از …

به گزارش خبرنگار موبنا، NFC يا Near Field Communications يك فناوري ارتباطي بي‌سيم مبتني بر RFID در برد كوتاه است.
وقتي دو وسيله داراي بلوتوث ۱.۲، هر دو مجهز به فناوري NFC نيز باشند، مي‌توان با نگاه داشتن اين دو وسيله در فاصله دو تا سه اينچي از هم بدون نياز به فعال كردن بلوتوث از منوي مربوطه، از آن براي انتقال اطلاعات استفاده كرد.
به عنوان مثال مي توان به گوشي که مجهز به فناوري بلوتوث ۱.۲و NFC است براي چاپ عكسي كه با گوشي خود گرفته، كافي است گوشي را نزديك پرينتري گرفت كه از اين فناوري پشتيباني مي‌كند تا گوشي به صورت خودكار، نوع دستگاهي را كه كاربر قصد ايجاد ارتباط با آن را دارد شناسايي كرده و فرآيند آپلود كردن عكس به پرينتر انجام شود.
گوشي ۶۲۱۲ کلاسيک نوکيا با وزني در حدود ۸۸ گرم داراي صفحه نمايش ار نوع TFT با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ را داراست.
سيستم پخش صداي پلي فونيک از نوع MP3 و AAC ، حافظه داخلي ۲۲ مگابايتي، ارتقا حافظه داخلي توسط کارت حافظه جانبي microSD تا ۴ گيگابايت، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي با اندازه عکس ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پيکسل به همراه فلش و دوربين دوم CIF براي برقراري تماس هاي تصويري از ديگر مشخصات فني اين گوشي محسوب مي شود.
 باتري استفاده شده در اين مدل نوکيا از نوع Li-Ion 1000 بوده که امکان مكالمه مداوم تا ۳ ساعت و ۲۰ دقيقه و در زمان استندباي ۳۰۰ ساعت را داراست.
پيش بيني مي شود گوشي ۶۲۱۲ کلاسيک نوکيا تا اواسط سال ۲۰۰۸ ميلادي در بازار جهاني تلفن همراه توزيع شود.
تا کنون قيمت نهايي اين گوشي مشخص نشده است.
۱۲۹/۱۳ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا