آلکاتل ۲۵ گوشي جديد در بازار عرضه خواهد کرد

“پدرام اليکايي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد، اين شرکت قصد دارد براي اينکه سهم بيشتري از فروش بازار تلفن همراه را از آن خود کند مدل هاي جديدي از برند آلکاتل را روانه بازار کند.وي افزود:قيمت گوشي هاي که قرار است بزودي به جمع ديگر محصولات آلکاتل بپيوندد در رنج قيمت …

“پدرام اليکايي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد، اين شرکت قصد دارد براي اينکه سهم بيشتري از فروش بازار تلفن همراه را از آن خود کند مدل هاي جديدي از برند آلکاتل را روانه بازار کند.
وي افزود:قيمت گوشي هاي که قرار است بزودي به جمع ديگر محصولات آلکاتل بپيوندد در رنج قيمت ۳۰۰ هزار ريال تا يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال قرار دارد.
در همين حال مديرعامل شرکت نامداران افزود: گوشي جديد ديگري از آلکاتل به نام ۷۷۰ OTE تا ۱۰ روز آينده در بازار تلفن همراه توزيع مي شود.
در حال حاضر مدل هاي ۲۰۵ OTE ، ۲۵۹ OTE ، ۲۲۰ OTE ، OTE 101 ، ۲۶۰ OTE ، ۶۳۰ OTC ،۷۰۱ OTC ،۸۲۵ OTC و ۷۱۷ OTC آلکاتل با گارانتي رسمي در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
مدل هاي فوق به ترتيب به قيمت ۵۰۰ هزار ريال، ۶۶۰ هزار ريال، ۶۹۰ هزار ريال، ۳۸۰ هزار ريال، ۹۹۰ هزار ريال، يک ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، يک ميليون و ۴۷۰ هزار ريال و يک ميليون و ۲۴۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
۱۲۹/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا